عضو شورای نظارت بر صدا و سیما:

نامه آشنا درباره مستند «یک بازداشت» در شورای نظارت مطرح می‌شود/ عسگری برای ارائه توضیحات در شورای نظارت بر صدا و سیما حاضر می‌شود

۱۳۹۸/۰۷/۲۹ - ۰۵:۳۷:۴۸
کد خبر: ۹۱۴۰۹۰
عضو شورای نظارت بر صدا و سیما گفت: وقتی نمایندگان قوا نامه‌ای برای رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما می‌نویسند این نامه در شورا مطرح می‌شود و روز دوشنبه جلسه شورا تشکیل و نامه آشنا به رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما، بررسی خواهد شد.

«غلامرضا کاتب»، نماینده مجلس و عضو شورای نظارت بر صدا و سیما در رابطه با اعتراض حسام‌الدین آشنا به محسنی اژه‌ای درباره پخش مستند «یک بازداشت» از سوی صدا و سیما به خبرنگار برنا گفت: وقتی نمایندگان قوا نامه‌ای برای رئیس شورای نظارت بر صدا و سیما می‌نویسند، این نامه در شورا مطرح می‌شود. روز دوشنبه جلسه شورا تشکیل و این مسئله بررسی خواهد شد.

او افزود: پوری‌حسینی به عنوان متهم، حقوقی دارد و تا حکم نهایی صادر نشده نباید اسم و تصویر وی در رسانه‌ها منتشر شود. من صحبت آشنا را تائید می‌کنم.»

این عضو شواری نظارت بر عملکرد صدا و سیما در خصوص تذکر رئیس مجلس نسبت به عملکرد یک مجری تلویزیونی اظهار کرد: تذکر لاریجانی درباره مجری صدا و سیما در دستور کار است. همه موارد را جمع‌بندی و عسگری، رئیس سازمان صدا و سیما، را دعوت کرده‌ایم که در شواری نظارت حاضر شوند.

وی در پایان گفت: هر وقت که عسگری از سفر کربلا برگردند از ایشان می‌خواهیم در شورای نظارت حاضر شوند و درباره برخی از موارد توضیح دهند.

نظر شما
پرونده ویژه