وزیر دفاع:

حمله آمریکا به ایران، بلوف است

۱۳۹۸/۰۸/۰۱ - ۱۱:۴۰:۳۴
کد خبر: ۹۱۵۳۴۱
حمله آمریکا به ایران، بلوف است
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در واکنش به اظهارات اخیر ترامپ درباره حمله نظامی به ایران، گفت:‌ حمله آمریکا به ایران بلوف است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «امیر حاتمی»، وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، صبح امروز در حاشیه جلسه هیئت دولت در واکنش به اظهارات اخیر ترامپ درباره حمله نظامی به ایران، گفت:‌ همانطور که بارها گفته شده اینها در دوره جدید فشار زیادی به ملت ایران آوردند تا بتوانند در صفوف ملت و دولت فاصله ایجاد کنند، اما با توجه به شناختی که مردم از عمق کینه اینها دارد نتوانستد کاری انجام دهند و مردم پشت سر نیروهای مسلح هستند.

امیر حاتمی گفت: آنها در موضوع توقیف کشتی جمهوری اسلامی اشتباه عمل کردند، بدون تردید و با قدرت تمام در لحظه اول تجاوز آنها را پاسخ دادیم، از این پس هم به همین ترتیب خواهد بود. بیشتر به نظر می آید که یک بلوفی است برای خروج از این سرافکندگی که در این دوره‌ها برای آنها ایجاد شده است.

وی اظهار کرد: آن چیزی که به ما مربوط است این است که نیروهای مسلح جمهوری اسلامی برای دفاع از مردم عزیز و برای دفاع از مرزهای جمهوری اسلامی ایران برای مقابله با هرگونه تهدید و زیاده‌خواهی با قدرت تمام و متکی به توان خود آماده است و بلا تردید تحت فرماندهی، فرمانده معظم کل قوا پاسخ قاطع به هرگونه تهدیدی را خواهد داد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز