معاون حقوقی رییس جمهور با نخست وزیر ژاپن دیدار کرد

۱۳۹۸/۰۸/۰۲ - ۱۵:۳۱:۲۷
کد خبر: ۹۱۵۸۹۰
معاون حقوقی رییس جمهور با نخست وزیر ژاپن دیدار کرد
جنیدی معاون حقوقی رئیس جمهور کشورمان در ادامه دیدار با مقامات ژاپن، روز پنج شنبه دوم آبان با آقای شینزو آبه نخست وزیر ژاپن دیدار نمودند.

به گزارش گروه سیاسی برنا، در ابتدای این دیدار آقای آبه ضمن تشکر از حضور ایشان در مراسم امپراتور ژاپن گفت امسال نودمین سالگرد برقراری روابط دیپلماتیک بین ایران و ژاپن می باشد و طی این مدت دیدارها و گفتگوهای خوبی بین مقامات دو کشور صورت گرفته است از جمله سفر من به ایران و همچنین ملاقات اخیر با جناب آقای روحانی رئیس جمهور ایران در حاشیه اجلاس مجمع عمومی سازمان ملل متحد. نخست وزیر ژاپن با اشاره به اهمیت برجام در زمینه حفط صلح و امنیت بین المللی تاکید کرد که ژاپن همچنان از برجام حمایت کرده و از کلیه طرفها می خواهد که به تعهدات خود عمل کنند.

 جنیدی هم ضمن ابراز خوشحالی از حضور در ژاپن، دیدارهای مقامات عالی دو کشور را یکی از نشانه های اهمیت روابط دوستانه و تاریخی دو کشور دانست و گفت حامل سلام گرم جناب آقای روحانی رئیس جمهور هستم. ایشان همچنین ضمن قدردانی از تلاشهای ژاپن در حمایت از برجام گفتند ایران همواره به تعهدات برجام عمل نموده و آژانس بین المللی انرژی اتمی هم 14 بار تائید کرده است. لازمه تدام برجام اجرای تعهدات همه طرفها و برخورداری ایران از مزایای آن می باشد.

در این دیدار دو طرف همچنین در خصوص توسعه همکاریهای دو کشور و برقراری صلح و ثبات در منطقه خاورمیانه گفتگو و تبادل نظر نمودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز