فعال سیاسی اصلاح‌طلب:

پایه‌گذار فرهنگ فیک‌ نیوز در فضای رسانه‌ای ما امثال روزنامه کیهان هستند/ کیهان سال‌هاست رسانه نیست، توپخانه است/ عملکرد آمدنیوز به شرق و اعتماد شبیه است یا کیهان؟

۱۳۹۸/۰۸/۰۳ - ۱۲:۰۶:۵۸
کد خبر: ۹۱۶۰۴۱
پایه‌گذار فرهنگ فیک‌ نیوز در فضای رسانه‌ای ما امثال روزنامه کیهان هستند/ کیهان سال‌هاست رسانه نیست، توپخانه است/ عملکرد آمدنیوز به شرق و اعتماد شبیه است یا کیهان؟
یک فعال رسانه‌ای اصلاح طلب گفت: صبح به صبح که روزنامه کیهان منتشر می‌شود باید منتظر ماند و دید که خبر ویژه آن به چه کسی اتهام زده است و یا خبر پشت پرده آن چیست.

«سعید شریعتی»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره چرایی یکسان دانستن عملکرد فیک نیوزهایی چون آمدنیوز با رسانه‌های داخلی به ویژه رسانه‌های اصلاح‌طلب از سوی روزنامه کیهان، به خبرنگار سیاسی برنا گفت: کیهان هیچ گاه به عنوان رسانه عمل نکرده بلکه همواره مانند توپخانه عمل کرده است. کارکرد کیهان در فضای رسانه‌ای ما همین تهمت زدن‌ها است. در واقع روزنامه کیهان نمی‌خوانیم که حرف حسابی ببینیم بلکه روزنامه کیهان می‌خوانیم تا مشاهده کنیم به کجا و چه کسی فحش داده است؟

او افزود: در واقع سال‌ها است که رویه کیهان بدین گونه است. از وقتی شریعتمداری در کیهان است و قبل از آن که نصیری در کیهان بود، رویه بدین گونه بوده است. صبح به صبح که روزنامه کیهان منتشر می‌شود باید منتظر ماند و دید خبر ویژه آن به چه کسی اتهام زده است و یا خبر پشت پرده آن چیست و نیمه پنهان ماه چه کسی را روشن کرده است؟

او ادامه داد: روزنامه کیهان دست چند نفر جوان بی‌تجربه افتاده است. این پرسش مطرح می‌‌شود که ارزش واعتبار وهمچنین کار ویژه روزنامه کیهان در طول این سال‌ها که آقای شریعتمداری، مدیر مسئول این نشریه بوده است؟ درواقع کارویژه این نشریه به ادعای خودشان، دسترسی ویژه ای که منابع پنهان اطلاعاتی و امنیتی دارند و زودتراز هر کسی می‌توانند پشت پرده ماجرا، اشخاص و جریان‌ها را متوجه شوند. ادمین آمدنیوز هم مدعی بود که ما در سیستم‌های امنیتی یا نهادهای مختلف،با یک سری افراد ارتباط دارد که یک سری خبرهای پشت پرده رابه آنها می‌رساند و آمدنیوز هم افشاگری می‌کند. حال این عملکرد به رسانه اصلاح‌طلبی مانند روزنامه اعتماد یا شرق شبیه است یا روزنامه کیهان؟!

شریعتی اظهار کرد: ابتدا باید بررسی کرد که آمدنیوز چگونه به وجود آمد چراکه این کانال، خلق الساعه نبود. در واقع پایه‌گذار فرهنگ فیک‌ نیوز در فضای رسانه‌ای ما امثال روزنامه کیهان هستند که از رسانه، روزنامه‌نگاری و از خبرنگاری برای تخریب، تهمت، اختلاف‌افکنی و پرونده‌سازی استفاده می‌کنند. شریعتمداری بگوید که این اقدامات را تاکنون انجام نداده است.

این فعال رسانه‌ای اظهار کرد: آیا کارکرد کیهان جز فراری دادن ملت از نخبگان و نظام چیز دیگری بوده است؟ آیا شریعتمداری در طول این سال‌ها پنج نفر را با استفاده از روزنامه کیهان، به نظام جذب  کرده است؟

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
تبلیغات متنی
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز