تشکر سنایی و یونسی از شرکت کنندگان در مراسم خاکسپاری و ترحیم "عارفه سنایی "

۱۳۹۸/۰۸/۰۶ - ۱۳:۲۶:۰۱
کد خبر: ۹۱۷۱۴۱
تشکر سنایی و یونسی از شرکت کنندگان در مراسم خاکسپاری و ترحیم عارفه سنایی
مهدی سنایی سفیر ایران در روسیه و حجت الاسلام علی یونسی وزیر اطلاعات در دوران اصلاحات ، با انتشار پیامی ، از همه کسانی که در مراسم خاکسپاری و ترحیم "عارفه سنایی" شرکت و با آنها ابراز همدردی نمودند ، تشکر و قدردانی کردند.

به گزارش گروه سیاسی برنا، در متن این پیام آمده است: دست طبیعت، بهار زندگی جوان عزیزمان را به خزان تبدیل کرد و در این هنگامه تلخ، همه ما را در ماتم و سوگی جانکاه فرو برد. این اندوه جز با توکل بر خدای متعال و همدلی و همدردی دوستان و سروران که در این مصیبت ما را تنها نگذاشتند و محبت خود را نثار بازماندگان نمودند ، تسلی نمی یافت.

  با نهایت ادب و احترام، لازم است از اقشار و اصناف مختلف مردم، مقامات لشگری و کشوری، علما و روحانیون، رئیس جمهور و اعضای هیات دولت، معاون دفتر مقام معظم رهبری، وزیر ، مدیران و کارکنان محترم وزارت امور خارجه، رئیس و نمایندگان مجلس شورا، معاونین وزارتخانه ها و رؤسای سازمانها، همکاران  سفارت ایران در مسکو ، مسئولین قوه قضاییه ، فعالین سیاسی، اهالی محترم فرهنگ و هنر ، رؤسای دانشگاهها ، آشنایان و اقوام و همچنین مردم شریف نهاوند و همه عزیزانی که با حضور آرامبخش خود در مراسم خاکسپاری و ترحیم شرکت کردند و یا با پیام تسلیت و ارسال گل و تابلوی تسلیت با ما همدردی نمودند و موجب تسلی خاطر بازماندگان را فراهم کردند، صمیمانه تقدیر و سپاسگزاری کنیم.

 

نظر شما