ناوگروه شصت و سوم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت

۱۳۹۸/۰۸/۰۷ - ۱۱:۳۸:۱۵
کد خبر: ۹۱۷۳۸۶
ناوگروه شصت و سوم نیروی دریایی ارتش در بندرعباس پهلو گرفت
ناوگروه شصت و سوم اطلاعاتی رزمی نیروی دریایی ارتش متشکل از ناوشکن سهند و ناو بالگردبر خارک در منطقه یکم این نیرو در بندرعباس پهلو گرفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از روابط عمومی ارتش، آیین استقبال از ناوگروه شصت و سوم اطلاعاتی رزمی نیروی دریایی با حضور امیر دریادار دوم تاشک، فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب و جمعی از خانواده ها در اسکله منطقه یکم امامت این نیرو در بندرعباس برگزار شد.

امیر دریادار دوم تاشک با اشاره به اینکه ناوگروه شصت و سوم  ارتش بعد از طی ۱۵۰۰۰ مایل دریایی و گذشت ۱۰۰ روز دریانوردی توانست با افتخار پرچم جمهوری اسلامی ایران را در آب های آزاد و بین المللی به اهتزاز درآورد و به کشور بازگردد، گفت: یکی از مولفه های افزایش توان زرم ایجاد عمق راهبردی است که این دریانوردی ها  باعث افزایش عمق راهبردی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران خواهد شد.

فرمانده قرارگاه مقدم ناوگان جنوب نیروی دریایی با تاکید بر اینکه خانواده های کارکنان نیروی دریایی ارتش در موفقیت و پیشرفت این نیرو نقش تاثیرگذار و پررنگی دارند، افزود: با توجه به اینکه دشمن امروزه با تهاجم فرهنگی، نسل جوان و خانواده ها را نشانه گرفته است، همه کارکنان موظفند، همانطور که با انجام ماموریت های خود از  نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران محافطت می کنند از کانون گرم خانواده های خود نیز پشتیانی و مراقبت کنند.

بر اساس این گزارش؛ شصت و چهارمین ناوگروه اطلاعاتی-رزمی نیروی دریایی ارتش متشکل ناوشکن الوند و ناو پشتیبانی بندرعباس برای انجام ماموریت دریانوردی عازم دریاهای آزاد و بین المللی شد.

نظر شما