کشته شدن چهار غیرنظامی بر اثر انفجار بمب در شمال سوریه

۱۳۹۸/۰۸/۱۳ - ۰۶:۲۶:۴۵
کد خبر: ۹۱۹۷۱۳
کشته شدن چهار غیرنظامی بر اثر انفجار بمب در شمال سوریه
انفجار بمب جان چهار غیرنظامی را در شمال سوریه گرفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، خبرگزاری رسمی سوریه (سانا) یکشنبه شب گزارش داد: چهار غیرنظامی در روستای «ام العصافیر» در حومه راس العین بر اثر انفجار یک بمب کارگذاشته شده از سوی نیروهای اشغالگر ترکیه کشته شدند.

رسانه ها روز گذشته نیز اعلام کردند که بر اثر انفجار خودروی بمب‌گذاری شده در شهر "تل ابیض" در شمال شرقی سوریه، ۱۳ تن کشته و ده ها تن دیگر زخمی شدند.انفجار در بازار شهر تل ابیض در منطقه مرزی میان سوریه و ترکیه رخ داد.

ترکیه از ۲۵ مهرماه برای عقب راندن شبه نظامیان کرد سوریه از مناطق مرزی الرقه والحسکه سوریه، عملیات نظامی موسوم به چشمه صلح را در شمال سوریه آغاز کرد.

یکی از اهداف ترکیه از این عملیات نظامی ایجاد منطقه امن در شمال سوریه در حدفاصل شهرهای راس العین و تل ابیض به طول ۱۲۰ کیلومتر و عمق ۳۰ کیلومتری از مرزهای ترکیه است.

با این حال، روسیه و ترکیه در جریان مذاکرات «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهوری روسیه و «رجب طیب اردوغان» همتای ترکیه ای وی، در سوچی روسیه در تاریخ ۳۰ مهر، به توافق ۱۰ ماده‌ای درباره سوریه دست یافتند که مهمترین بخش آن تفاهم بر سر خروج تمام واحدهای متعلق به شبه نظامیان کرد از عمق ٣٠ کیلومتری مرز ترکیه از جمله منبج و مناطق حومه آن است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز