نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی:

مشوقین چند همسری می‌خواهند فکر خانواده خود را تغییر دهند/ آنقدر با صدا و سیما حرف زدیم اما هیچ وقت به نتیجه نرسیدیم!

۱۳۹۸/۰۸/۱۷ - ۰۵:۱۲:۳۰
کد خبر: ۹۱۹۸۵۷
مشوقین چند همسری می‌خواهند فکر خانواده خود را تغییر دهند/ آنقدر با صدا  و سیما حرف زدیم اما هیچ وقت به نتیجه نرسیدیم!
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: شاید برخی آقایان که دراین زمینه کار می کنند می خواهند فکر خانواده خود را تغییر دهند و گرنه در حال حاضر معضل جامعه، ما چند همسری نیست.

«سهیلا جلودارزاده»، نماینده مردم تهران و عضو کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا درباره «تبلیغ چند همسری توسط صدا و سیما: گفت: درخصوص چند همسری قانون، عرف اجتماعی و آیات قرآن، داریم که در این امر مشوق نیستند و بلکه بازدارنده هستند. لازم نیست کسی چند همسری را تشویق یا تبلیغ کند باید بگذاریم خانواده‌هایی که پایدار هستند و شکل گرفته اند، ثابت بمانند. نباید به طلاق بیشتر و ایجاد خانواده های ناپایدار درجامعه کمک کنیم. 

عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی با بیان این جمله که «آنقدر در موضوعات مختلف با صداوسیما حرف زدیم که به نتیجه نرسیدیم» گفت: شاید برخی آقایان که دراین زمینه کار می کنند می خواهند فکر خانواده  خود  را تغییر دهند و گرنه در حال حاضر معضل جامعه، ما چند همسری نیست.

جلودارزاده با بیان این جمله که «آنقدر جوان داریم که ازدواج نکرده‌اند» ادامه داد: اگر کار و شغل باشد هم خانم‌ها و هم آقایان کار می‌کنند و امور خانواده خود را می‌گذرانند و دیگر نه طلاق داریم و نه بچه طلاق بوجود می‌آید و نه خانواده چند همسری.

او اظهار کرد: چه کسی در این شرایط می‌تواند چند همسری داشته باشد؟ چند نفر از مردان هستند که می‌توانند دو خانواده را اداره کنند؟ باید به این مسائل توجه کرد. این بحثی که در جامعه راه انداخته‌اند، رسالت ما نیست؛ کارهای خیلی مهم‌تر از این داریم که باید انجام گیرد.

نظر شما