دکتر واعظی در دیدار نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد:

دولت برای تکمیل زیرساخت ها و آبادانی استان یزد اهتمام جدی دارد

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۰۷:۵۳:۲۰
کد خبر: ۹۲۲۱۴۱
دولت برای تکمیل زیرساخت ها و آبادانی استان یزد اهتمام جدی دارد
رئیس دفتر رئیس‌جمهور در دیدار نماینده ولی فقیه در استان یزد، اهتمام جدی دولت برای تکمیل زیرساخت ها و عمران و آبادانی روزافزون استان یزد را مورد تاکید قرار داد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، محمود واعظی در دیدار آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد با ارائه گزارشی از برنامه ریزی های انجام شده برای سفر کاروان تدبیر و امید به استان یزد اظهار داشت: پیش از سفر استانی کاروان تدبیر و امید در جلسات متعدد همه مشکلات ، نیازمندی ها و ظرفیت های استان یزد مورد بررسی قرار گرفته و تصمیمات لازم برای رفع مشکلات و ایجاد تحول در روند توسعه استان اتخاذ گردیده است

رئیس دفتر رئیس جمهور خاطرنشان کرد: برای تکمیل زیرساخت های استان در بخش های راه، راه آهن و فعال کردن معادن و ظرفیت های گردشگری ، صنایعی مانند سرامیک و نساجی در سطح استان تصمیمات مناسبی اتخاذ شده که در جریان سفر به اطلاع مردم خواهد رسید و دولت مصمم است با جذب همکاری بخش خصوصی و بانک ها بتواند تحولی در توسعه استان ایجاد کند.

وی همچنین با اشاره به برنامه ریزی های انجام شده برای تامین آب آشامیدنی استان یزد تصریح کرد: دولت خود را متعهد می داند آب شرب مردم استان یزد را تامین کند.

آیت الله محمدرضا ناصری نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد نیز در این دیدار با قدردانی از تلاش های دولت، سفر رییس جمهور و کاروان تدبیر و امید به استان یزد را فرصت مغتنمی برای رفع مشکلات استان دانست و تلاش برای تقویت بخش معادن، کشاورزی، نساجی و همچنین تامین آب استان یزد را مورد تاکید قرار داد.

آیت الله ناصری همچنین با تاکید بر ضرورت توجه به مسائل فرهنگی و اعتقادات دینی مردم استان یزد، تقویت روحیه و تعهد دینی جوانان و نوجوانان را حائز اهمیت دانست.

 

نظر شما