استانداری یزد:‌

حاشیه‌سازان سخنرانی رئیس جمهوری سازماندهی شده بودند

۱۳۹۸/۰۸/۱۹ - ۱۸:۴۲:۳۹
کد خبر: ۹۲۲۵۷۷
حاشیه‌سازان سخنرانی رئیس جمهوری سازماندهی شده بودند
یک منبع آگاه در استانداری یزد با اشاره به تلاش عده ای معدود اما سازمان یافته که قصد ایجاد اخلال در سخنرانی رییس جمهوری داشتند، گفت: این عده معدود همان زمان با پاسخ قاطع و حداکثری مردم شریف یزد حاضر در محل مواجه شدند که صدای وحدت را سر می دادند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، وی با تاکید بر ضرورت حفظ وحدت به ویژه در شرایط کنونی افزود:‌ همانگونه که رئیس جمهوری هم در سخنرانی خود تاکید کردند نباید اجازه داد عده ای معدود و مغرض در موقعیت های خاص وحدت را خدشه دار کنند و صدای دشمنان از حنجره آنان خارج شود.
این منبع افزود: از آنجا که این اقدام توسط عده ای معدود انجام شد و در خیل عظیم جمعیت حاضر در محل سخنرانی رئیس جمهوری گم شده بود، ‌اقدام برخی خبرگزاری ها در وزن دادن به این موضوع و  پوشش رسانه ای هدفمند آن عملی نامناسب و دور از شأن رسالت خبرنگاری بود، چرا که رسانه ها نیز به تبع نباید به حنجره دشمن و بازتاب دهنده اقدام خطای همان عده معدود باشند.   
وی اظهار داشت: استانداری یزد به خوبی مطلع است که این عده اندک از کجا سازماندهی شده اند و در صورت لزوم در این باره این جریان و افراد سازمان دهنده شفاف سازی خواهد کرد

نظر شما