سخنگوی فراکسیون امید مجلس خبر داد؛

دعوت از وزیر کشور برای ارائه توضیح درباره اخلال در سخنرانی روحانی

۱۳۹۸/۰۸/۲۱ - ۰۹:۳۱:۳۸
کد خبر: ۹۲۳۳۱۲
دعوت از وزیر کشور برای ارائه توضیح درباره اخلال در سخنرانی روحانی
شورای مرکزی فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی صبح سه‌شنبه تشکیل جلسه داد؛ در این جلسه مصوب شد تا از وزیر کشور برای حضور در جلسه علنی مجلس دعوت شود تا رحمانی‌فضلی نسبت به اقدامات انجام شده در خصوص اخلال‌کنندگان در سخنرانی رییس جمهوری توضیح دهد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «فاطمه سعیدی»، سخنگوی فراکسیون امید، در گفت‌وگو با «فام نیوز» گفت: بر اساس اخبار و گزارش‌های دریافتی اخلال در سخنرانی رییس جمهوری در یزد سازمان یافته بوده است. فراکسیون امید ضمن محکوم کردن اینگونه اقدامات ضد امنیتی، در این رابطه وزیر کشور را به صحن مجلس دعوت می‌کند تا ایشان نتیجه بررسی‌ها و اقدامات انجام شده را تشریح کند. همچنین کارگروهی به همین منظور در فراکسیون امید تشکیل شد تا این موضوع را تا حصول نتیجه پیگیری کند.

وی افزود: در جلسه صبح سه‌شنبه، نمایندگان این فراکسیون در شورای عالی سیاستگذاری اصلاح‌طلبان گزارشی از طرح «سرا» ارائه کردند که مورد بحث قرار گرفت.

سخنگوی فراکسیون امید همچنین درباره اشکالات شورای نگهبان به طرح تفکیک وزارت بازرگانی از وزارت صمت نیز گفت: با توجه به این که بار مالی این طرح را دولت تقبل کرده است در این جلسه تصویب شد تا پس از اصلاحات شورای نگهبان پیشنهاد کمیسیون اجتماعی مبنای عمل قرار گیرد.

نظر شما