عضو شورای مرکزی مردم‌سالاری:

آیا کسانی که به منابع صهیونیستی استناد می‌کنند خودشان مرتبط با صهیونیسم نیستند؟/اگر استناد عباسی از سوی جناح مقابل بود آنها را اسرائیلی و آمریکایی معرفی می‌کردند/باید به حال جریانی که حسن عباسی تئوریسینش باشد، تاسف خورد

۱۳۹۸/۰۸/۲۴ - ۰۵:۴۰:۳۰
کد خبر: ۹۲۴۱۵۴
آیا کسانی که به منابع صهیونیستی استناد می‌کنند خودشان مرتبط با صهیونیسم نیستند؟/اگر استناد عباسی از سوی جناح مقابل بود آنها را اسرائیلی و آمریکایی معرفی می‌کردند/باید به حال جریانی که حسن عباسی تئوریسینش باشد، تاسف خورد
عضو شورای مرکزی مردم‌سالاری می‌گوید: من نمی‌دانم چرا توهینی که مسئولین آمریکایی به مردم و مسئولین کشور می‌کنند باید مورد استناد قرار بگیرد و عده‌ای بیایند و با استمساک به این صحبت‌ها افرادی را مورد تهمت قرار بدهند؟ آیا خودشان مرتبط با صهیونیسم و آمریکا نیستند که صحبت‌های آنها را مورد استناد قرار داده و آنها را تکرار و اتهامات آنها را مجددا بیان می‌کنند.

«داریوش قنبری»، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و عضو شورای مرکزی مردم‌سالاری، در خصوص صحبت‌های حسن عباسی مبنی بر زد و بند رئیس‌جمهور با اسرائیل و با استناد به یک منبع آمریکایی، به خبرنگار سیاسی برنا گفت: اینگونه صحبت‌ها مصداق بارز تهمت و افترا به رئیس‌جمهور و توهین به او و رای‌دهندگان به اوست. من نمی‌دانم چرا فردی مثل او باید انقدر آزاد باشد که به این راحتی تهمت و افترا بزند و توهین بکند و متاسفانه برخورد مناسبی صورت نگیرد.

عضو شورای مرکزی مردم‌سالاری اضافه کرد: هر از گاهی او فراخوانده و گفته می‌شود که برخورد هم صورت می‌گیرد ولی باز هم می‌بینیم که برخوردها بازدارنده نبوده که او را از تهمت، افترا و توهین باز دارد.

عضو شورای مرکزی مردم‌سالاری تاکید کرد: عباسی حتی به شورای نگهبان که رئیس‌جمهور را تایید صلاحیت کرده نیز توهین کرده است. در مجموع این صحبت‌ها حتما باید تحت پیگرد قرار بگیرد اما پیگردی موثر که بازدارنده باشد نه پیگردی که او گستاخ‌تر شود و باز شاهد چنین سخنانی باشیم.

این فعال سیاسی اصلاح طلب تاکید کرد که اگر استناد عباسی از سوی جناح مقابل بود آنها را اسرائیلی و آمریکایی معرفی می‌کردند.

او صحبت‌های حسن عباسی را بی‌اساس دانست و گفت: صحبت‌های او هیچ اساس و مبنایی ندارد و بدون سند و مدرک، تنها از سر کینه‌ورزی به یک جریان سیاسی مطرح می شود و این قابل کتمان نیست. او هر موضع‌گیری‌ای که کرده با بغض سیاسی بوده است.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به دانش اندک این فرد بیان کرد: او اتفاقا دانش چندانی هم ندارند جز اینکه یکسری اصطلاحات را که معنی آنها را هم شاید به خوبی نمی‌داند، یاد گرفته و آنها را تکرار می‌کند. او در سطحی نیست که کسی بخواهد به صحبت‌هایش پاسخ دهد؛ اما بحث اینجاست که تهمت و افترا و توهین هرچند که ارزش پاسخ نداشته باشد به هر حال از باب دفاع از آبروی افراد و قانون اهمیت دارد و مراجع قانونی، باید در این زمینه به وظایف خودشان عمل کنند.

او افزود: عباسی، خودش را به عنوان یک تئوریسین جا می‌زند، باید تاسف خود به حال آن جریانی که این فرد تئوریسینش باشد؛ یعنی معلوم است که انقدر ضعف فکری بر جریان حامی عباسی حاکم است که او سخنگو و نظریه‌پرداز آنها شده و از طرف آنها مسائل را تحلیل می‌کند.

عضو شورای مرکزی مردم‌سالاری اظهار کرد: من نمی‌دانم چرا توهینی که مسئولین آمریکایی به مردم و مسئولین کشور می‌کنند باید مورد استناد قرار بگیرد و عده‌ای بیایند و با استمساک به این صحبت‌ها افرادی را مورد تهمت قرار بدهند؟ آیا خودشان مرتبط با صهیونیسم و آمریکا نیستند که صحبت‌های آنها را مورد استناد قرار داده و آنها را تکرار و اتهامات آنها را مجددا بیان می‌کنند.

قنبری در پایان گفت: من نمی‌دانم چرا عباسی باید در این حاشیه امن قرار بگیرد که به این راحتی به فرد منتخب ملت، تهمت بزند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز