جهانگیری در ارومیه به عیادت بیماران رفت

۱۳۹۸/۰۸/۲۲ - ۱۹:۰۳:۵۶
کد خبر: ۹۲۴۱۶۳
جهانگیری در ارومیه به عیادت بیماران رفت
معاون اول رییس‌جمهوری از بیماران بستری در فاز نخست این مرکز درمانی بین‌المللی عیادت کرد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، «اسحاق جهانگیری» معاون اول رییس‌جمهوری بعدازظهر چهارشنبه پس از ورود به ارومیه و افتتاح فاز ۲ بیمارستان هوشمند میلاد این شهر، از بیماران بستری در فاز نخست این مرکز درمانی بین‌المللی عیادت کرد.

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، نماینده عالی دولت در آذربایجان‌غربی و جمعی از مسوولان استانی نیز «جهانگیری» را در این عیادت همراهی کردند و وی شاخه گلی نیز به بیماران بستری در این بیمارستان اهدا و از آنان دلجویی کرد.
رفتار صمیمی و خودمانی جهانگیری و سایر مسوولان در این آیین عیادت، لبخد رضایت بر لبان بیماران نشاند و بار دیگر جایگاه مردمی دولتمردان را به نمایش گذاشت.

صبح فردا (پنجشنبه) نیز معاون اول رییس‌جمهوری فاز دوم بیمارستان فاطمه‌الزهرا (س) میاندوآب را افتتاح و پس از آن از تونل انتقال آب به دریاچه ارومیه بازدید می‌کند.
بازدید از وضعیت دریاچه ارومیه و حضور در جلسه ستاد احیای دریاچه نیز از دیگر برنامه‌های «جهانگیری» در سفر ۲ روزه‌اش به آذربایجان‌غربی است.
افتتاح ورزشگاه ۱۵ هزار نفری شهید باکری ارومیه آخرین برنامه سفر معاون اول رییس‌جمهوری در عصر فردا(پنجشنبه) است؛ ورزشگاهی که عملیات ساخت آن طی سال ۱۳۸۳ در زمینی به مساحت ۱۰ هزار مترمربع آغاز شد و اکنون ۱۵ سال از آغاز ساخت آن می‌گذرد.
اعضای کابینه دولت دکتر روحانی از ابتدای آغاز به کار دولت تدبیر و امید تاکنون بارها به این استان مرزی سفر کرده‌اند و همواره در این سفرها گرهی از مشکلات آذربایجان‌غربی گشوده شده‌است.
جهانگیری، رییس ستاد احیای دریاچه ارومیه است و سفر ایشان به آذربایجان‌غربی که سهم مهمی در تامین آب این حوضه آبریز دارد، هم از لحاظ پیگیری پیشرفت طرح‌های این ستاد و هم تقویت امیدواری مردم منطقه نسبت به احیای نگین آبی آذربایجان مهم به نظر می‌رسد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز