آیا واقعا نمایندگان از افزایش قیمت بنزین بی‌اطلاع بودند؟

۱۳۹۸/۰۸/۲۵ - ۲۳:۰۵:۰۳
کد خبر: ۹۲۵۲۰۸
آیا واقعا نمایندگان از افزایش قیمت بنزین بی‌اطلاع بودند؟
نمایندگان مجلس در حالی از طرح اصلاح قیمت بنزین اظهار بی اطلاعی می کنند که یکی از اعضای هیئت رئیسه مجلس در توییتر از اطلاع آنها خبر می دهند.

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری برنا؛ علیرضا رحیمی، نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی، فاش کرد نمایندگان روز سه‌شنبه در جریان طرح اصلاح قیمت بنزین قرار گرفته‌اند و صرفا از زمان اجرای آن باخبر نبودند. این در حالیست که برخی از این نمایندگان در چند روز گذشته مدعی بودند در جریان این طرح قرار نداشتند.

متن کامل رشته توییت علیرضا رحیمی به این شرح است:

سه شنبه هفته گذشته (۲۱ آبان دو روز قبل از اعلام رسمی ‎#افزایش_قیمت_بنزین،) قبل از جلسه علنی ‎#مجلس، آقای ‎#لاریجانی ضمن طرح مباحث مربوط به بودجه سال آینده، نمایندگان را از تصمیم افزایش قیمت ‎#بنزین مطلع کرد اما حرفی از زمان دقیق اجرای آن گفته نشد.

‌نمایندگان در جریان تصمیم افزایش قیمت قرار گرفتند ولی کسی از زمان دقیق اجرا مطلع نبود.

نمایندگان در جلسات قبلی غیر علنی ‎#مجلس در ماههای گذشته، که موضوع ‎#بنزین مطرح بود و رای استمزاجی برای گزینه های مختلف گرفته شد هم با افزایش قیمت و هم با ‎#سهمیه_بندی بنزین مخالف بودند.

‌درجلسه سه شنبه فقط تصمیم افزایش قیمت به ‎#نمایندگان اطلاع داده شد.

البته نارضایتی مردم ازافزایش قیمت ‎#بنزین خصوصا درشرایط جاری تورمی در جلسات به اطلاع تصمیم گیرندگان رسانیده شد. ‎#رئیس_قوه_قضاییه نیزمخالفت خودبا افزایش قیمت بنزین راتکذیب کردتا تاکیدی برتصمیم اجماعی ‎#سران_قوا باشد

‌عده ای بدنبال سیاسی کردن بنزین در آستانه ‎#انتخابات هستند. 

با اینکه اکثرنمایندگان ‎#مجلس، مخالف هرگونه افزایش قیمت ‎#بنزین و سهمیه بندی بوده اند امامخالفان دولت درسایه نارضایتی ‎#مردم براین ‎#موج مسابقه سیاسی گذاشته اند، یکی نامه نگاری میکند ودیگری طرح ‎#دوفوریتی را تلفنی خبر میدهد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز