کواکبیان:

امیدوارم منافع حاصل از سهمیه‌بندی بنزین به همه ۶۰ میلیون ایرانی تعلق یابد

۱۳۹۸/۰۸/۲۶ - ۱۸:۵۴:۳۳
کد خبر: ۹۲۵۴۶۷
امیدوارم منافع حاصل از سهمیه‌بندی بنزین به همه ۶۰ میلیون ایرانی تعلق یابد
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم همانگونه که رئیس جمهوری وعده داده اند منافع حاصل از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، به همه ۶۰ میلیون ایرانی تعلق پیدا کند و شاهد افزایش قیمت کالاها نباشیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «مصطفی کواکبیان» نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در جلسه امروز (یکشنبه) مجلس شورای اسلامی در نطق خود درباره اجرای طرح سهمیه بندی بنزین با اشاره به رهنمودهای رهبر انقلاب اسلامی و صرف نظر کردن فراکسیون امید از طرح ۳ فوریتی لغو اجرای سهمیه بندی بنزین گفت: نمایندگان مجلس شورای اسلامی هیچ دخالتی در افزایش قیمت بنزین نداشته اند و حتی در چند نوبت نیز با این موضوع مخالفت کرده اند. پیشنهاد نمایندگان این بود که دولت اجرای این موضوع را در قالب بودجه سال ۹۹ مطرح کند.

وی افزود: اینجانب پیش از این چندین بار تذکر داده بودم که شورای هماهنگی سران سه قوه از لحاظ قانون اساسی وجاهتی ندارد، مگر قرار است شرایط تحریمی برداشته شود که در توجیه وجود این شورا به شرایط تحریم ارجاع داده می شود. پیشنهاد می‌کنم برای این که اثبات شود مجلس در راس امور است، این شورا منحل شود.

کواکبیان به حضور علی لاریجانی در شورای هماهنگی سران قوا به عنوان نماینده ۲۹۰ نماینده مجلس اشاره کرد و گفت: این که ایشان برای آرایی که در آن شورا می دهند، هیچ مشورتی با نمایندگان ندارد، قابل قبول نیست. هنوز هم دیر نشده است و پیشنهاد می‌شود با حضور ریاست جمهور و رئیس قوه قضائیه و نمایندگان مجلس شورای اسلامی، این موضوع مجددا مورد بررسی کارشناسی قرار بگیرد و ایرادات آن اصلاح شود.

عضو فراکسیون امید با اشاره به اعتراضات مردم نیز گفت: از وزیر کشور این سوال را دارم که آیا نیروهای انتظامی به اندازه کافی آموزش دیده اند که بتوانند میان مردم و آشوبگران تفاوت قائل شوند؟ همچنین این سوال از وزیر کشور وجود دارد که اگر مردم بخواهند به این تصمیم غیرکارشناسی، اعتراضی معمول داشته باشند، به کجا باید بروند؟

نماینده مردم تهران با اشاره به سوء استفاده معاندان از اعتراضات مردم گفت: منافقان، سلطنت طلبان و مزدوران خارجی بدانند که این ملت به رغم فشارهای ظالمانه بر سر میثاق خود با شهدای انقلاب اسلامی وفادار هستند و اصول اسلامیت و جمهوریت را رها نخواهند کرد.

کواکبیان افزود: از وزیر ارتباطات می‌خواهم تا هرچه زودتر مشکل ایجاد شده برای شبکه اینترنت را برطرف سازد و همچنین امیدوارم همانگونه که رئیس جمهوری وعده داده اند منافع حاصل از اجرای طرح سهمیه بندی بنزین، به همه ۶۰ میلیون ایرانی تعلق پیدا کند و شاهد افزایش قیمت کالاها نباشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز