نماینده مردم تهران در مجلس:

امیدی به تصویب FATF ندارم/ خواست اسرائیل است که ایران به FATF نپیوندد

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۵:۱۰:۲۴
کد خبر: ۹۲۵۶۹۸
امیدی به تصویب FATF ندارم/ خواست اسرائیل است که ایران به FATF نپیوندد
نماینده مردم تهران در مجلس درباره احتمال قرار گرفتن ایران در لیست سیاه گفت: افرادی که ادعای مبارزه با اسرائیل را دارند بدانند؛ این خواسته اسرائیل است که ایران در لیست سیاه قرار گیرد.

«محمود صادقی»، نماینده مردم تهران در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا درباره "مسکوت ماندن FATF در مجمع تشخیص" گفت: مجلس از گردونه نظام تصمیم گیری حکمرانی خارج شده است، پالرمو تصویب شده ولی در مجمع مسکوت مانده است. وضعیتی که در حال حاضر با آن مواجه هستیم یکی از دلالیش عدم اجرای این مصوبات است. اموال را  به خارجی‌ها می‌فروشیم ولی به دلیل قفل شدن سیستم بانکی نمی‌توانیم پول آن را دریافت کنیم. آقایانی که این تصمیمات را می گیرند الان باید جواب بدهند.

نماینده مردم تهران در ادامه بیان کرد: مجمع تشخیص به یک جناح سیاسی برابر دولت تبدیل شده و امیدی به تصویب این لوایح در مجمع ندارم.

او درباره احتمال قرار گرفتن ایران در لیست سیاه گفت: در حال حاضر اقدام تنبیهی متقابل برای ما تصویب کرده اند. افرادی که ادعای مبارزه با اسرائیل را دارند، بدانند این خواسته اسرائیل است که ایران در لیست سیاه قرار بگیرد.

این عضو فراکسیون امید درباره "طرح منع اعترافات تلویزیونی" گفت: این طرح مبتنی بر قوانینی است که وجود دارد، قانون مجازات کیفری هم پخش تصاویر متهمان را ممنوع کرده است و برای محاکمه متهمان اقتصادی اختیار ویژه از رهبری گرفته‌اند. این طرح تازه اعلام وصول شده است. طرح دیگر، تشکیل هیات هماهنگی و نظارت بر زندان ها در کمیسیون حقوقی قضایی مجلس به عنوان جایگزین طرح «عبدالکریم حسین‌زاده» پذیرفته شده است و طبق گفته سخنگو، کارگروه آن تشکیل شده است. با این طرح اعضای کمیسیون موافق هستند و کلیات آن تصویب شده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز