وزارت تعاون:

جاماندگان طرح حمایت معیشتی می‌توانند از وضعیت خود مطلع شوند

۱۳۹۸/۰۸/۲۷ - ۱۹:۰۱:۵۲
کد خبر: ۹۲۵۷۶۲
جاماندگان طرح حمایت معیشتی می‌توانند از وضعیت خود مطلع شوند
وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در اطلاعیه‌ای درباره مشمولان طرح حمایت معیشتی اعلام کرد:‌ افرادی که در فهرست مشمولان طرح حمایت معیشتی دولت قرار نگرفته‌اند، می‌توانند از اواسط هفته آینده از طریق کد دستوری #۶۳۶۹* از وضعیت خود مطلع شوند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، در این اطلاعیه آمده است: هر زمان درخواست این گروه از هموطنان مورد تایید قرار گیرد، مبلغ بسته حمایت معیشتی از ابتدای اجرای طرح به حساب آنان واریز خواهد شد.

برپایه این اطلاعیه، دولت برای حمایت از معیشت مردم از محل افزایش قیمت بنزین که در برگیرنده ۶۰ میلیون ایرانی است،   مبالغ تعیین شده برای نخستین گروه از مشمولان طرح شامل ۲۰ میلیون نفر را امشب (شامگاه دوشنبه) به حساب آنان واریز خواهد کرد.

این اطلاعیه می‌افزاید: در دو نوبت بعدی تا اوایل هفته آینده ۴۰ میلیون نفر مشمول باقی‌مانده، مبالغ خود را دریافت خواهند کرد.

براساس این اطلاعیه شهروندان از هرگونه مراجعه حضوری به این وزارتخانه و ادارات استانی خودداری کنند.

بر اساس این گزارش، کارگران، کارمندان، معلمان، روستاییان و عشایر، مستمری بگیران، مددجویان کمیته امداد، مددجویان بهزیستی، زنان سرپرست خانوار، بازنشستگان و اقشار کم درآمد از گروه‌هایی به حساب می آیند که بسته‌های حمایتی به آنها پرداخت می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز