جزئیات تکاندهنده از "اعتراضات مسالمت آمیز دروغین"

۱۳۹۸/۰۸/۲۸ - ۰۴:۴۲:۴۳
کد خبر: ۹۲۵۸۰۶
جزئیات تکاندهنده از اعتراضات مسالمت آمیز دروغین
شاید حالا که کشور به شرایط عادی برگشته لازم باشد برخی از قساوت های اوباش را برای ثبت در تاریخ منتشر کنیم تا آیندگان بدانند آن چیزی که در رسانه های فارسی زبان خارج از کشور تحت عنوان " اعتراض های مسالمت آمیز" پوشش داده شد، چه فجایعی رقم زد.

به گزارش خبرگزاری برنا، تکلیف ما روشن است، همیشه بوده؛ "اعتراض حق قانونی هر شهروند است و این حق را هیچ کس نمی تواند از او سلب کند" این اعتقاد ماست نه ادعای ما و در همین خبرگزاری هر اعتراضی بوده و هر تجمع مسالمت آمیزی وجود داشته منتشر کرده ایم. همین چند روز پیش به پوشش خبری تجمع اعتراضی بازنشستگان پرداختیم و یا در جریان ماجرای ورود بانوان به ورزشگاه ها، علیرغم اینکه از حامیان این رویداد بودیم و آن را تمام و کمال پوشش دادیم ولی تنها رسانه ای بودیم که اعتراض مخالفان آن را هم با جزئیات منتشر کردیم.

اما در سه روز گذشته چه شد که به تقبیح اتفاقات رخ داده پرداختیم. شاید در این چند روز، غیر از مسوولان امنیتی و انتظامی، هیچ کس به اندازه خبرنگاران داخل کشور و البته خبرنگاران استانی در جریان جزئیات اتفاقات رخ داده قرار نگرفته باشد، همکاران ما در سراسر کشور لحظه به لحظه همه ماوقع را مخابره می کردند و البته به دلیل تکاندهنده بودن از انتشار آنها خودداری می کردیم ولی حالا...!

اعتراض مسالمت آمیز؛ این ادعایی بود که رسانه های خارج از کشور داشتند ولی آیا واقعا اتفاقات روزهای اول این هفته مسالمت آمیز بود؟ در شیراز، مردم یک محله که احتمالا خودشان هم نسبت به ماجرای بنزین ناراضی بودند، وقتی اوباش را می بینند که می خواهند به بانک صادرات محلشان حمله کنند و آنجا را غارت کنند و به آتش بکشند، مقابل باک صف می بندند و التماس می کنند بانک را آتش نزنند، به اوباش می گویند که این بانک، تنها بانک آن خیابان است و اگر ویران شود کسب و کارشان لنگ می ماند، اوباش نمی پذیرند، اول اهالی محل را کتک می زنند و سپس بانک را به آتش می کشند.

در شیراز چنان ماموران آتش نشانی را مورد ضرب و شتم قرار می دهند که آنها دیروز می ترسیدند با لباس آتش نشانی سرکار خود حاضر شوند.

در اصفهان، در حالیکه مردم در ایستگاه اتوبوس بودند کوکتل مولوتوف پرتاب می کنند و اگر هوشیاری مسافران ایستگاه اتوبوس نبود، همه آنها به آتش کشیده می شدند.

در کرج به یک زن میانسال که از آنها می خواست به جای آتش زدن اموال مردم، شعار بدهند و اعتراض کنند یورش می برند و...!

در شهر قدس و در حمله به حوزه علمیه قم قرآن ها را آتش می زنند و دور آن هلهله بپا می کنند و ...! 

در شهر کارون، بهبهان، آبادان، اسلامشهر، شیراز، اندیمشک، اصفهان، خرمشهر، ماهشهر و... مسلحانه به ماموران حمله می کنند و شهر را به میدان جنگ تبدیل می کنند و بعد با افتخار در فلان کانال تلگرامی مدعی می شوند شهر را به حلب تبدیل کرده اند.

مغازه های مردم را غارت می کنند و حتی به این هم راضی نمی شوند و مغازه را به آتش می کشند.

قمه و قداره به دست می گیرند و به هرکسی که با آنها همراهی نمی کند یورش می برند و مورد ضرب و شتم قرار می دهند.

اینها فقط بخش هایی بود که از قساوت این اوباش می شد نوشت وگرنه جزئیات تکاندهنده تری وجود دارد که نوشتن و خواندن آنها حال نویسنده و خواننده را خراب می کند.

مردم قضاوت کنند که کجای این توحش، اعتراض مسالمت آمیز بود؟ و چرا باید با این وحشی گری، مسوولان امنیت کشور با رافت برخورد می کردند و کجای دنیا با چنین توحشی مسالمت آمیز برخورد می کنند؟ افرادی که نه کاری به بنزین و قیمتش داشتند و نه برایشان خواست مردم بود و تنها آمده بودند شرارت کنند و برای این شرارت هم کاملا آموزش دیده بودند، کجای اعتراضات مردم قرار داشتند؟

شهرهای کشور دیشب را با آرامش سپری کردند، ماموران شهرداری در شهر به شستشوی سیاهی ها پرداختند ولی آنچه در تاریخ ماند قساوتی بود که جمعی اوباش برجای گذاشتند.

نظر شما
پرونده ویژه