رییس کمیسیون امنیت ملی مجلس:

موضع ایران در حمایت از فلسطین همواره شفاف است

۱۳۹۸/۰۹/۰۲ - ۱۹:۳۳:۳۹
کد خبر: ۹۲۷۲۹۹
موضع ایران در حمایت از فلسطین همواره شفاف است
رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی وحدت میان کشورهای اسلامی را ضامن بهبود شرایط برای مردم مبارز فلسطین دانست و گفت: دیدگاه جمهوری اسلامی درخصوص فلسطین همواره شفاف، بدون تغییر و در حمایت از ملت مظلوم فلسطین جدی و ثابت بوده است.

به گزارش گروه روی خط رسانه‌های خبرگزاری برنا به نقل از خانه ملت، مجتبی ذوالنوری رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی در ادامه سفر به سوریه با جمعی از رهبران گروه‌های مبارز فلسطینی در دمشق دیدار و گفت وگو کرد.

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ابتدای این دیدار مسئله فلسطین را مسئله اصلی جهان اسلام دانست و گفت: استقامت و پایداری ملت مظلوم فلسطین در برابر رژیم اشغالگر قدس، مقدمات سقوط این رژیم غاصب را فراهم کرده است.

ذوالنوری خاطرنشان کرد: تجاوزات مقطعی و فجایع انسانی در نوار غزه، نشان از نگرانی عمیق رژیم صهیونیستی در موجودیت رو به زوال خود و تسریع در سقوط و نابودی کامل این دولت جعلی است.

وی وحدت، استقامت و ایستادگی مردم فلسطین در مسیر آرمان‌های آزادی‌خواهی را رمز پیروزی آنها بیان کرد و افزود: دیدگاه جمهوری اسلامی ایران درخصوص فلسطین همواره شفاف، بدون تغییر و در حمایت از  ملت مظلوم فلسطین جدی و ثابت است.

ایران در حمایت از ملت مظلوم فلسطین قاطع، جدی و ثابت قدم است

رییس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی، وحدت میان کشورهای اسلامی را ضامن بهبود شرایط برای مردم مبارز فلسطین دانست و خاطرنشان کرد: پراکندگی و تفرقه در کشورهای اسلامی، دلیل عدم نیل به پیروزی در کوتاه مدت برای مردم فلسطین خواهد بود و لازم است سران کشورهای اسلامی در موضوع فلسطین به وحدت کلمه برسند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی، از دلایل دشمنی استکبار جهانی و نظام سلطه با جمهوری اسلامی ایران را حمایت از محور مقاومت و مردم  فلسطین ذکر کرد و تاکید کرد: فلسطین حیثیت جهان اسلام است و جمهوری اسلامی ایران در حمایت خود از موضوع فلسطین ثابت قدم خواهد بود.

ذوالنوری، معامله قرن را توطئه برای بی‌هویت کردن مردم فلسطین ذکر کرد و راه مقابله با آن را ایستادگی و پایداری در راه آرمان‌های فلسطین تا آزادی قدس شریف دانست.

همواره قدردان حمایت‌های همیشگی مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران از مردم فلسطین هستیم

 احمد فواد از رهبران گروه‌های فلسطینی حاضر در این دیدار نیز بیان کرد: مواضع جمهوری اسلامی ایران همواره بر حمایت قاطعانه و تغییرناپذیر در موضوع فلسطین بوده است.

وی همچنین افزود: گروه‌های مبارز فلسطینی، اقدام خصمانه و اعمال تحریم‌های ظالمانه آمریکا علیه ایران را نتیجه حمایت‌های همه جانبه جمهوری اسلامی ایران از مردم فلسطین و محور مقاومت می‌دانند.

این رهبر گروه‌ فلسطینی تاکید کرد: به عنوان رهبران گروه‌های مبارز فلسطینی، همبستگی و همراهی خود را با جمهوری اسلامی ایران اعلام می‌کنیم.

احمد فواد با قدردانی از صراحت گفتار حضرت آیت الله خامنه‌ای در حمایت همه جانبه از آرمان فلسطین یادآور شد: همواره قدردان حمایت‌های همیشگی مقام معظم رهبری، دولت و ملت ایران از مردم فلسطین هستیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز