فرمانده کل سپاه:

انتقام خون شهدای مدافع امنیت از آمریکا و عوامل آن گرفته می‌شود

۱۳۹۸/۰۹/۰۳ - ۱۹:۲۷:۲۲
کد خبر: ۹۲۷۷۶۴
انتقام خون شهدای مدافع امنیت از آمریکا و عوامل آن گرفته می‌شود
فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عوامل آشوب‌های اخیر بعد از اصلاح قیمت بنزین را در تیررس جامعه اطلاعاتی کشور عنوان کرد و گفت: انتقام خون شهدای مدافع امنیت را از استکبار و پیاده نظام آنها در داخل کشور خواهیم گرفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی، عصر یکشنبه با حضور در منزل شهید مدافع امنیت «مرتضی ابراهیمی» با اعضای خانواده این شهید دیدار و گفت‌وگو کرد.

وی در این دیدار، استکبار جهانی را صحنه‌گردان اصلی آشوب‌های اخیر ارزیابی کرد و افزود: انتقام شهدای مدافع امنیت را از آمریکا، انگلیس و اسرائیل و مزدوران داخلی آنها می‌گیریم.

سلامی، مظلومیت مدافعان امنیت کشور که بدون سلاح گرم، ناجوانمردانه به شهادت رسیدند را یادآور شد و گفت: کسانی که در این جنایات نقش داشتند از تیررس اطلاعاتی جامعه اطلاعاتی جمهوری اسلامی در امان نیستند.

شهید مدافع وطن «مرتضی ابراهیمی»، از اعضای گردان امام حسین(ع)  در جریانات و اغتشاشات اخیر در ملارد کرج به شهادت رسید.

به دنبال تغییر نظام پرداخت یارانه به بنزین و اصلاح قیمت آن، گروه‌هایی از مردم برخی شهرهای کشور در اعتراض به این موضوع تجمع‌های خیابانی برگزار کردند. این تجمع‌ها در برخی شهرها با سوءاستفاده اغتشاشگران آموزش‌دیده، به خشونت کشیده و منجر به تخریب اموال عمومی و حمله به مراکز دولتی، حوزه‌های علمیه و بانک‌ها شد.

نظر شما