رئیس سازمان برنامه و بودجه:

اصلاحات ساختار بودجه به کمیسیون اقتصادی ارائه شد

۱۳۹۸/۰۹/۰۵ - ۱۹:۲۱:۰۹
کد خبر: ۹۲۸۶۸۰
اصلاحات ساختار بودجه به کمیسیون اقتصادی ارائه شد
رئیس سازمان برنامه و بودجه گفت: اصلاحات ساختار بودجه ۱۳۹۹ در چهار محور بنابر ابلاغیه رهبر معظم انقلاب تدوین و در پیش‌نویس بودجه اعمال و امروز (سه‌شنبه) به کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی ارائه شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «محمدباقر نوبخت»، رئیس سازمان برنامه و بودجه، گفت: براساس فرمایشات رهبر معظم انقلاب بودجه سال ۱۳۹۹ باید با اصلاحات به مجلس شورای اسلامی تقدیم شود.

وی افزود: همچنین در این ابلاغیه آمده است که این اصلاحات باید در چارچوب خاص به تصویب شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه و در مهلت قانونی تیرماه ۱۳۹۸ برسد.

نوبخت اظهار کرد: سازمان برنامه و بودجه از سوی دولت مامور اصلاح ساختار بودجه سال آینده شد و بر این اساس به کمک ظرفیت علمی کشور، دانشگاه‌ها،‌ مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی و همه افرادی که به نوعی در این رابطه صاحب نظر بودند استفاده شد.

وی اضافه کرد: هم اکنون این برنامه در وقت تعیین شده به شورای عالی هماهنگی اقتصادی سه قوه تقدیم شد و بخشی از آن نیز تصویب شد.

نوبخت تاکید کرد: با توجه به اینکه رهبر معظم انقلاب مجددا این مطالبه را عنوان کردند؛ بر این اساس سازمان برنامه و بودجه تلاش کرد حتی پیش از آنکه شورای عالی هماهنگی اقتصادی تمام اصلاحات را تصویب کند، اصلاحات لازم در بودجه سال آینده صورت بگیرد را در پیش‌نویس لایحه‌ای که به هیات دولت ارائه شد، اعمال کند.

نظر شما