وزیر کشور:

حدود ۳۷۸ نفر تاکنون برای ثبت نام مراجعه کرده‌اند/ هیئت‌های اجرایی را به شورای نگهبان معرفی خواهیم کرد

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۰:۳۸:۲۴
کد خبر: ۹۳۰۳۵۰
حدود ۳۷۸ نفر تاکنون برای ثبت نام مراجعه کرده‌اند/ هیئت‌های اجرایی را به شورای نگهبان معرفی خواهیم کرد
وزیر کشور در جمع خبرنگاران گفت: بلافاصله هیات های اجرایی را انتخاب و به شورای نگهبان معرفی می کنیم.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «عبدالرضا رحمانی فضلی»، وزیر کشور، در اولین روز ثبت نام یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی ضمن بازدید از روند ثبت‌نام در کنفرانس خبری خود گفت: همزمان با امروز را که روز مجلس نامگذاری شده است، آغاز ثبت نام مجلس را گرامی میداریم.

او افزود: ضمن هماهنگی بین هیات اجرایی و شورای نگهبان حدود ۳۷۸ نفر تاکنون برای ثبت نام مراجعه کرده‌اند. امیدوارم با پیش بینی اقدامات لازم انجام شده، امسال بتوانیم انتخابات سالم و قانونی باشکوهی داشته باشیم و با انتخاب مردم عزیزمان مجلسی فعال و در تراز جمهوری اسلامی ایران، داشته باشیم.

وزیر کشور بابیان اینکه از مسئولین اجرایی می‌خواهم که مر قانون را اجرا کنند، گفت: بلافاصله هیات های اجرایی را انتخاب و به شورای نگهبان معرفی می کنیم و وزارت کشور سعی دارد، وظایف خود را به درستی انجام دهد.

او در خصوص تغییر فرمانداران و حواشی آن گفت: در مورد تغییر فرمانداران باید گفت اصل و بنا و عقل حکم می کند وقتی به فضای انتخابات وارد می شویم، ثبات باشد اما برخی نظرات در رسانه ها مطرح شده بود که این جابجایی ها له یا علیه کسی باشد. ما گفتیم این کار جز روال عادی وزارت کشور است و هر زمان با توجه به شرایط لازم باشد، انجام خواهد شد.

وزیر کشور ادامه داد: مجموعه ای از شرایط است که متناسب با آن وظایف و شرایط تغییر می کنند اگر اتفاقی رخ دهد باید جابجایی صورت گیرد و حتما این کار را خواهیم کرد امیدوارم این اتفاق  رخ ندهد. اما چون برخی از فرمانداری و بخشداری‌ها سرپرست هستند اگر استعلام های آنها بیاید، حتما آنها را نصب خواهیم کرد.

نظر شما