سخنگوی ستاد انتخابات کشور:

۵۵۰ نامزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند

۱۳۹۸/۰۹/۱۰ - ۱۴:۰۵:۵۱
کد خبر: ۹۳۰۵۶۱
۵۵۰ نامزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند
سخنگوی ستاد انتخابات کشور گفت: ۵۵۰ نامزد در انتخابات مجلس شورای اسلامی ثبت نام کردند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، سید اسماعیل موسوی در  ستاد انتخابات وزارت کشور و در جمع خبرنگاران با اشاره به آخرین آمار ثبت نام از داوطلبان انتخابات مجلس، گفت: در پایان هر روز تعداد نامزدهای ثبت نام کرده را اعلام می کنیم که تا کنون میزان ثبت نام ها در کل کشور از ۵۵۰ نفر گذشته است.

او افزود: تاکنون هیچ گونه اختلال و یا مشکلی در روند ثبت نام داوطلبان پیش نیامده است و در تماسی که با همکاران در سراسر کشور داشته ایم همه اقدامات در روال خود در حال انجام است. 

دبیر و سخنگوی ستاد انتخابات کشور تاکید کرد: یکی از وظایف قانونی ما ثبت نام از داوطلبان خارج از کشور است که در این زمینه هماهنگی های لازم با وزارت امور خارجه انجام شده است.طی جلسات متعدد، هماهنگی های لازم صورت گرفت و ابزار این ثبت نام ها توسط دستگاه دیپلماسی فراهم شده است.

او با تاکید براینکه دستگاه دیپلماسی به همه سفارتخانه ها، کنسولگری ها و نمایندگی های سیاسی ایران در خارج از کشور ابلاغ کرده اگر فردی به آنها مراجعه کند، ثبت نام را انجام داده و مدارک را اخذ کنند، افزود: بعد از اخذ مدارک از سوی آنها مدارک برای بررسی و برای ما ارسال می شود.

مدیر کل انتخابات وزارت کشور یادآورشد: تاکنون هیچ آماری از ثبت نام داوطلبان خارج از کشور به ما ارسال نشده است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز