لغو روادید روسیه با ایران در روزهای آینده

۱۳۹۸/۰۹/۱۱ - ۱۵:۱۲:۰۴
کد خبر: ۹۳۱۰۸۳
لغو روادید روسیه با ایران در روزهای آینده
مدیر عامل شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی از لغو رواید روسیه با ایران در روزهای آینده خبر داد.

به گزارش گروه سیاسی برنا، خشایار نیکزاد فر، در نشست خبری تشریح عملکرد ۶ ماهه و اعلان برنامه های آتی شرکت مادر تخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی با اعلام این که موضوع لغو روادید روسیه ایران را در حال پیگیری است، ‌گفت: شرکت مادر تخصصی توسعه ایران گردی و جهانگردی بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده درآمدی که از این محل ایجاد می‌شود را در روسیه صرف تبلیغات گردشگری ایران می کند.

وی درباره چگونگی تبلیغات گردشگری ایران در روسیه، گفت: تبلیغات ایران برای عموم مردم روسیه است و محدود به طیف خاصی نیست. بااین‌حال با توجه به علاقه‌مندی روس‌ها به اسکی و کوهنوردی به دنبال تبلیغ ظرفیت‌های گردشگری ایران در این دو حوزه هستیم.

نیکزاد، با بیان این که یکی از اقدامات مهم که بر عهده این شرکت قرار گرفته موضوع مشارکت شرکت ایرانگردی و جهانگردی در برگزاری نمایشگاه بین‌المللی گردشگری و صنایع‌دستی امسال است، گفت: این نمایشگاه بهمن‌ماه امسال در محل نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد.

نیکزاد گفت: تطبیق و استانداردسازی هتل‌ها نیز یکی از موضوعاتی است که از طریق معاونت گردشگری کشور به شرکت مادرتخصصی توسعه ایرانگردی و جهانگردی واگذار شده است.

وی درباره ساماندهی فعالان گردشگری سلامت، خاطرنشان کرد، در حوزه گردشگری سلامت شاهد فعالیت دلالان هستیم از این‌ رو به دنبال ساماندهی این وضعیت هستیم تا فعالیت در این حوزه قانونمند شود و شاهد سو استفاده در این خصوص نباشیم.

به گفته وی فعالیت برخی از دلالان در حوزه سلامت به شان کشور آسیب می‌زند بنابراین صد در صد به دنبال ساماندهی این موضوعات هستیم.

نیکزاد درباره املاک در اختیار این شرکت هم توضیح داد: لیست دقیقی از دارایی هایمان موجود نیست ولی برای ۶۸ ملک وکالت نامه گرفته شده که از این تعداد ۵۲ ملک در اختیار ارگان های نظامی هستند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز