سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور:

۲۷۰ خانم در انتخابات ثبت نام کردند

۱۳۹۸/۰۹/۱۲ - ۱۳:۳۵:۵۱
کد خبر: ۹۳۱۵۵۶
۲۷۰ خانم در انتخابات ثبت نام کردند
سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: ۲ هزار و ۳۴۰ داوطلب نمایندگی مجلس تا ساعت ۱۴ روز سه شنبه نام‌نویسی کردند که از این تعداد ۲۷۰ نفر زن هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری برنا، «سید اسماعیل موسوی»، سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور، در جمع خبرنگاران در وزارت کشور گفت: سالروز تصویب قانون اساسی را تبریک می گویم. در راستای اجرای اصولی از قانون اساسی امروز دور هم جمع شده ایم و مقدمات کار را برای تشکیل مجلس یازدهم فراهم می کنیم.

وی افزود: امروز سومین روز ثبت نام است. تا این لحظه، ثبت نام ۲ هزار و۳۴۰ نفر نهایی شده و عده ای هم در حال ثبت نام و تکمیل مدارک هستند. از صبح امروز تاکنون ثبت نام ۴۷۰ نفر انجام شده است.

موسوی تاکید کرد که مقاماتی که طبق اصل ۲۹ قانون اساسی مشمول استعفا بوده اند، اگر استعفا دادند به هنگام ثبت نام استعفانامه خود را با گواهی پذیرش استعفا به همراه داشته باشند.

سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور اظهار کرد: ثبت نام کنندگان علاوه بر مدارک و اسناد مورد نیاز در قانون، آیین نامه و اطلاعیه ها، کدملی و سایر مدارک سه جلدی همسر و غیره را همراه داشته باشند تا ثبت نام به سهولت انجام شود.

نظر شما