دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی:

فرصت ثبت‌نام در انتخابات را از دست ندهید

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۴:۳۰:۱۱
کد خبر: ۹۳۲۴۸۳
فرصت ثبت‌نام در انتخابات را از دست ندهید
دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی در بیانیه‌ای اعلام کرد: اکنون نمی‌توان رفتار دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات را به درستی ارزیابی کرد لذا به اعضای خود در سراسر کشور اعلام می‌کنیم که «فعلا» فرصت ثبت‌نام در انتخابات را از دست ندهند.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «علی شکوری‌راد»، دبیرکل حزب اتحاد ملت ایران اسلامی، روز پنجشنبه با دربیانیه‌ای اظهار کرد: «اکنون نمی‌توان رفتار دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات را به درستی ارزیابی کرد لذا به اعضای خود در سراسر کشور اعلام می‌کنیم که «فعلا» فرصت ثبت‌نام در انتخابات را از دست ندهند.

وی افزود: حوادث پس از افزایش قیمت بنزین در کشور رخ داد و تألمات ملی ناشی از آن، حزب اتحاد ملت را بر آن داشت که جمع‌بندی ۶ ماه پیش خود مبنی بر اینکه «اصل بر شرکت در انتخابات است مگر آنکه مفهوم انتخابات شکل نگیرد» را مجدداً مورد ارزیابی قرار دهد. در این راستا چند جلسه برگزار و نظرات مختلف بررسی شد. علاوه بر این با صاحبنظران غیرحزبی مشورت و نظرات بزرگان دریافت و وضعیت ذهنی جامعه نسبت به موضوع با دقت ارزیابی شد.  

شکوری‌راد اظهار داشت: در این فاصله شورای‌عالی سیاست‌گذاری جبهه اصلاح‌طلبان با توجه به فرصت محدود یک هفته‌ای برای ثبت‌نام نامزدها، توصیه کرد اصلاح‌طلبانی که شرایط لازم را دارند ثبت نام کنند.

دبیرکل حزب اتحاد ملت خاطرنشان کرد: با این وجود تألمات فراگیر مردم و بسط اندیشه بی‌حاصل بودن شرکت در انتخابات، موجب شکل‌گیری یک امتناع عمومی از ثبت‌نام در بین اصلاح‌طلبان شد.

شکوری‌راد اضافه کرد: حزب اتحاد ملت ایران اسلامی نظر به احساس مسئولیت حزبی در قبال سرنوشت کشور و مردم و با توجه به فرصت محدود ثبت‌نام، در بررسی‌های خود به این جمع‌بندی رسید که هنوز شرایط برای ارزیابی اینکه آیا مفهوم انتخابات شکل گرفته است یا نه، زود است و اکنون نمی‌توان رفتار دست‌اندرکاران برگزاری انتخابات را به درستی ارزیابی کرد لذا به اعضاء خود در سراسر کشور اعلام کرده‌ است که «فعلا» فرصت ثبت‌نام در انتخابات را از دست ندهند.

وی افزود: بر همین اساس بعداز ظهر امروز-پنجشنبه- تعدادی از اعضای حزب در وزارت کشور حضور یافته و به عنوان نامزد انتخابات مجلس یازدهم ثبت‌نام خواهند کرد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز