رئیس دفتر رئیس جمهور در نشستی با فعالان سیاسی استان خراسان رضوی تاکید کرد؛

ضرورت تلاش همه فعالان سیاسی برای مشارکت گسترده تر مردم و برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه مجلس

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۱۹:۳۹:۲۴
کد خبر: ۹۳۲۵۴۲
ضرورت تلاش همه فعالان سیاسی برای مشارکت گسترده تر مردم و برگزاری انتخابات پرشور و باشکوه مجلس
رئیس دفتر رئیس جمهور جدا کردن مردم ایران و حاکمیت را یکی از اهداف دشمنان در اعمال تحریم‌های بی‌سابقه و فشار اقتصادی علیه ملت ایران عنوان کرد و گفت: دشمن از هر تلاشی برای دستیابی به هدف خود فروگذار نمی‌کند و ما باید با مقاومت و انسجام و وحدت مأیوسش کنیم.

به گزارش گروه سیاسی برنا، محمود واعظی شامگاه پنج‌شنبه در نشستی با فعالان سیاسی استان خراسان رضوی، تأکید کرد: دشمنان ما برای دستیابی به اهداف خود و به زانو در آوردن ملت ایران دست به هر کاری می‌زنند و وظیفه همه ما در این شرایط سخت ، تقویت انسجام و اتحاد ملی و کنار گذاشتن اختلافات است.

رئیس دفتر رئیس جمهور اظهارداشت: در این شرایط پیامی که از داخل کشور به خارج منعکس می‌شود، باید پیام وحدت و یکپارچگی باشد.

دکتر واعظی با بیان اینکه با اعمال تحریم‌های بی‌سابقه دشمنان، سال گذشته و امسال در شرایط سختی قرار داریم، خاطرنشان کرد: خوشبختانه با تدابیر اندیشیده شده و اقدامات و تلاش‌های انجام شده و همچنین مقاومت ملت، از مشکلات عبور کرده‌ایم و ملت دشمنان را مأیوس کرده است، امروز نیز ذخیره اسکناس در بانک مرکزی از همیشه بیشتر و کالاهای اساسی ذخیره شده در کشور به مراتب بیشتر از سال گذشته است.

رئیس دفتر رئیس جمهور خدمت به مردم و تلاش برای توسعه کشور را از اهداف مهم دولت عنوان کرد و گفت:‌ تغییرات در دولت با هدف خدمتگزاری بهتر به مردم انجام می‌شود و با ارزیابی عملکرد مدیران دولت در دوران تحریم این تغییرات در بین مدیران و کارگزاران انجام شد.

دکتر واعظی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید اداره امور کشور را در شرایطی به دست گرفت که تورم ۴۰ درصدی و رشد منفی ۶.۹ درصدی را شاهد بودیم، گفت: در سال دوم فعالیت این دولت نرخ تورم تک رقمی شد و رشد اقتصادی از حالت منفی خارج و مثبت گردید که این نشان از توانمندی دولت در اداره امور کشور است، اما با تغییر شرایط و بازگشت تحریم‌هایی که به گفته خود آمریکایی‌ها، شدیدترین تحریم‌های اقتصادی علیه یک کشور بوده است، امروز در شرایط سختی قرار گرفته‌ایم.

رئیس دفتر رئیس جمهور تأکید کرد: برغم همه مشکلات و سختی‌ها دولت برای ادامه روند توسعه و پیشرفت کشور و رفع مشکلات مردم همه تلاش خود را بکار گرفته و با تمام قدرت کار می‌کند و رسانه های همگانی و بویژه رسانه ملی باید با همراهی و همدلی بیشتر ، دستاوردها و اقدامات دولت را اطلاع‌رسانی کنند.

دکتر واعظی در ادامه این نشست، جوانگرایی و استفاده از زنان در پست‌های مدیریتی را سیاست اصلی دولت عنوان کرد و گفت: سپردن پست‌های مدیریتی به بانوان در این دولت رشد قابل ملاحظه‌ای داشته و سعی شده مدیران جوان در مدیریت‌ها و مسئولیت‌های مهم بکار گرفته شوند.

رئیس دفتر رئیس جمهور در ادامه با اشاره به انتخابات مجلس شورای اسلامی در اسفند ماه امسال، تأکید کرد: تلاش همه ما باید جلب مشارکت گسترده تر مردم در این انتخابات باشد تا شاهد برگزاری انتخاباتی پرشور و باشکوه در کشور باشیم که در آن همه جناح‌ها، گروه‌ها و سلیقه‌ها بتوانند حضور یافته و رأی و نظر خود را در پای صندوق‌های رأی اعلام کنند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز