شاهدان عینی حمله مسلحانه در شرق تهران :

ضاربان پس از تیراندازی قلیان کشیدند!/ سه شب پیش هم در این محل درگیری شده بود

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۲:۲۶:۲۴
کد خبر: ۹۳۲۵۷۷
ضاربان پس از تیراندازی قلیان کشیدند!/ سه شب پیش هم در این محل درگیری شده بود
برخی شاهدان عینی از جزئیات حمله مسلحانه اشرار در شرق تهران گفتند و با اشاره به درگیری چند شب پیش، این حادثه را انتقام آن درگیری دانستند.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ برخی شاهدان عینی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری برنا از اتفاق افتاده در خیابان خاتم‌الانبیا گفتند.

یکی از شاهدان عینی ماجرا گفت: در مغازه‌ خود بودم که صدای تیراندازی شنیدم. در ابتدا فکر کردم ترقه می‌اندازند و وقتی بیرون آمدم فردی را دیدم که با کلاشینکف به سمت قهوه‌خانه شلیک می‌کند.

وی درباره تعداد ضاربان گفت: به جز فرد تیرانداز من، دو نفر دیگر را دیدم که شمشیر داشتند و جالب این‌که یکی از این دو نفر پس از تیراندازی، به داخل قهوه‌خانه رفته و قلیانی بیرون آورد و مشغول کشیدن قلیان شدند!

یکی دیگر از شاهدان عینی گفت: من داخل مغازه بودم و صدای تیر شنیدم که فکر کردم ترقه است اما وقتی ادامه‌دار شد به یکی از همکاران گفتم من می‌روم ببینم چه‌خبر است. وقتی بیرون آدم دیدم فردی مشغول تیراندازی است و یکی هم قداره دارد که تصمیم داشتم با چوب او را بزنم و قداره را بگیرم که ناگهان به سمت مکانیکی که نزدیکش بودم تیراندازی شد و دو تیر به دیوار خورد.

این شاهد ادامه داد: کم مانده بود که من هم مانند فردی که وسط خیابان گلوله خورد، مورد اصابت قرار بگیرم اما کمی خوش شانس‌تر بودم و تنها یک قدم با مرگ فاصله داشتم.

وی درباره تعداد ضاربان گفت: من 4 نفر را دیدم که در این حادثه بودند.

شاهد دیگری گفت: سه شب پیش حدود ساعت 4 صبح در همین نزدیکی حدود 10، 15 نفر با شمشیر و قمه به جان همه افتاده بودند که یکی، دو نفر به سختی مجروح شده باشند و بعید نیست اتفاق امشب به دلیل درگیری سه شب پیش بوده باشد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز