صاحب قهوه‌خانه خیابان خاتم‌انبیا از تیراندازی امشب گفت:

چندین مغازه و ماشین مورد تیراندازی قرار گرفتند/ مهاجمان احتمالا غریبه بودند

۱۳۹۸/۰۹/۱۴ - ۲۳:۰۳:۱۰
کد خبر: ۹۳۲۵۸۸
چندین مغازه و ماشین مورد تیراندازی قرار گرفتند/ مهاجمان احتمالا غریبه بودند
صاحب قهوه‌خانه خیابان خاتم‌انبیا در گفتگو با خبرنگار برنا از تیراندازی امشب و این‌که چندین مغازه مورد تیراندازی قرار گرفت، گفت.

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری برنا؛ صاحب قهوه‌خانه‌ای در خیابان خاتم‌الانبیا که مورد حمله مسلحانه قرار گرفت، درخصوص این حادثه به خبرنگار برنا گفت: ساعت 8 و ربع امشب بود که یک پرشیای سفید به اسلام آباد افسریه آمد و در این محل سرنشینانش از ماشین پیاده شده و با اسلحه کلاش و شمشیر شروع به تیراندازی به سمت مغازه شیرینی قروشی کردند و سپس چند مغازه دیگر و ماشین را و حتی عابرین پیاده را مورد هدف قرار دادند که حتی یک پسر بچه 13، 12 ساله گلوله خورد و زخمی شد و مردی رهگذر که راننده اسنپ بود هم کشته شد.

وی افزود: پس از این تیراندازی‌ها آنها از مقابل قهوه‌خانه گذشتند و چند متر جلوتر دور زدند و مقابل قهوه‌خانه توقف کرده و شروع به تیراندازی کردند که شیشه‌ها خرد شد و ما همه فرار کردیم که متاسفانه یک نفر در حال فرار تیر خورد. در ادامه مجددا ضاربان در خیابان شروع به تیراندازی کردند و سوار ماشین خود شدند و رفتند.

صاحب قهوه‌خانه ادامه داد: ضاربان 4 نفر بودند که صورت‌هایشان را بسته بودند و قابل شناسایی نبودند و با توجه به این‌که قبل از تیراندازی گویا از برخی آدرس پرسیده بودند، به نظرم اصلا اهل این محل نبودند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز