نماینده مردم تهران در مجلس:

تلاش می کنم در لیست اصلاح طلبان باشم

۱۳۹۸/۰۹/۱۵ - ۱۶:۲۰:۳۰
کد خبر: ۹۳۲۸۱۱
تلاش می کنم در لیست اصلاح طلبان باشم
نماینده مردم تهران در مجلس درباره اینکه آیا از فهرست اصلاح طلبان وارد انتخابات می شود، گفت: من در مجلس دهم در لیست شورای سیاست گذاری اصلاح طلبان قرار گرفتم و وارد مجلس شدم؛ در این دوره هم تلاش می‌کنم در این لیست قرار بگیرم. اگر حتی در لیست قرار نگیرم از آن حمایت می کنم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «بهروز نعمتی»، نماینده مردم تهران در مجلس، با حضور در وزارت کشور گفت: بعد از انتخابات دوره دهم مجلس عده ای از دوستان که نتوانستند رای مردم را بدست بیاورند به دنبال این تفکر بودند و از همان روزهای اول تلاش کردند مجلس را ناکارآمد نشان دهند. این افراد از همان روزهای نخست در کمیته هفته نفره گرفته تا سخنرانی‌ها، صحبت‌ها و بحث ها در پی ناکارآمد نشان دادن مجلس دهم بودند. فکر می‌کنم همان طیف می‌خواهند مجلس را همچنان ناکارآمد نشان دهند.

نماینده مجلس دهم گفت: وظیفه مجلس در راستای قانونگذاری طرح‌ها و لوایح مجلس مشخص است؛ بیش از ۱۵۰ طرح و لایحه در دوره دهم به مجلس آمد و در همین دوره قوانین خوبی مانند تصویب قانون حمایت از تولید و  قوانین مختلف تاثیرگذار در موضوعات اجتماعی تصویب شد. عده ای می خواهند مجلس را ناکارآمد نشان دهند چون خودشان نبودند اگر خودشان در مجلس بودند چنین نمی‌گفتند.

عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این پرسش که آیا نبود لاریجانی در دور بعدی مجلس اثر خواهد گذاشت یا نه، گفت: لاریجانی در موضوعات سیاسی کشور تاثیرگذار است.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز