شهیندخت مولاوردی:

عارف در موقعیت‌های دیگری حضور می‌یابد/ به سختی تصمیم به شرکت در انتخابات گرفتم/ برخی زنان مجلس عملکرد قابل قبولی داشتند

۱۳۹۸/۰۹/۱۹ - ۰۴:۲۱:۳۸
کد خبر: ۹۳۴۱۴۱
عارف در موقعیت‌های دیگری حضور می‌یابد/ به سختی تصمیم به شرکت در  انتخابات گرفتم/ برخی زنان مجلس عملکرد قابل قبولی داشتند
مشاور پیشین رئیس‌جمهور در امور زنان و خانواده در پاسخ به این سوال که چرا در ساعات پایانی برای ثبت نام حاضر شد؟ تصریح کرد: تصمیم خیلی سخت گرفته شد و امکان عدم حضورم زیاد بود.

«شهیندخت مولاوردی»، عضو شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و مشاور پیشین رئیس‌ جمهور، در گفتگو با خبرنگار برنا درباره عدم حضور محمدرضا عارف برای شرکت در انتخابات مجلس یازدهم گفت: حتما در موقعیت‌های دیگری ان‌شاءالله شرکت می‌کنند. البته در جریان اصلاح‌طلبی او را همچنان داریم اما باید ببینیم بعد از این چه تصمیمی می‌گیرند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب درخصوص نسبت میان رد صلاحیت‌ها و مشارکت مردم در انتخابات توضیح داد: قطعا رد صلاحیت‌های گسترده، شاخصه‌ عصاره‌ فضائل ملت بودنِ مجلس را خدشه‌دار می‌کند. ما دو شاخصه‌ بارز برای مجلس داریم؛ یکی در راس امور بودن است که الان به نظر می‌رسد که با چالش‌های بیرونی و فشارهایی که وجود دارد این شاخصه سوال رفته و دیگری هم عصاره‌ی فضائل ملت بودن است.

او افزود: وقتی که رد صلاحیت‌های گسترده انجام می‌شود و خیلی‌ها کنار زده می‌شوند، حق انتخاب مردم که از بین گزینه‌های متعدد انتخاب درستی را داشته باشند زیر سوال رفته و خدشه‌دار می‌شود.

شهیندخت مولاوردی درباره عملکرد زنان در مجلس دهم گفت: حدود 6 درصد مجلس دهم را زنان تشکیل داده‌اند، از 290 نماینده حدود 17 نماینده خانم هستند، با توجه به کمیتی که زنان مجلس دهم دارند، به نظر من تعدادی از آنها خوب توانستند موثر باشند البته نه همه آنها. اگر از لیست امید بخواهیم مثال بزنیم چند نفر از خانم‌ها در پیگیری مطالبات مردم بسیار موفق‌تر بودند و صدای مردم شدند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز