یک فعال سیاسی اصولگرا:

رسایی امتحان خود را پس داده و نباید بیاید/ قالیباف برای ریاست مجلس و ریاست جمهوری می‌آید/ احمدی‌نژاد و قالیباف بمب انتخاباتی هستند

۱۳۹۸/۰۹/۲۰ - ۰۵:۴۱:۵۳
کد خبر: ۹۳۴۶۶۱
رسایی امتحان خود را پس داده و نباید بیاید/ قالیباف برای ریاست مجلس و ریاست جمهوری می‌آید/ احمدی‌نژاد و قالیباف بمب انتخاباتی هستند
یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: رسایی امتحانش را پس داده و بهتر است به مجلس نیاید.

«محمدجواد محمدی نوری»، فعال سیاسی اصولگرا، درباره حضور جوانان در انتخابات مجلس به خبرنگار سیاسی برنا گفت: تصور می‌کنم پیام گام دوم انقلاب همچنان از سوی بسیاری از مسئولین و نامزدهای انتخاباتی درک نشده است. تأکید بنده این است که اگر قرار است انقلاب و نظام بماند بزرگ‌ترها اجازه بدهند نسل جوانی که دهه‌های اول انقلاب کشور را اداره کردند، همان نسل تداوم بخش مسیر انقلاب و نظام باشد. اجازه داده شود مجلسی کارآمد و برآمده از نسل حاضری که امروز می‌توانند ضامن اقتدار کشور باشند داشته باشیم

او افزود: تجربه کسانی که با سنین مختلف به نوعی سالخورده و با تجربه‌های قدیم هستند، مورد احترام بوده اما گاهی تغییرات ضروری است. آنهایی که می‌توانند کشور را نجات دهند مطمئن باشند سهم ویژه‌ای در حوزه بحث جوانان دارند که امیدوارم پیرمردها و مسن‌ترها خودشان به نوعی عقب‌نشینی کنند که این عاقبت‌بخیری برای  همه کشور خواهد بود.

محمدجواد محمدی نوری درباره حضور قالیباف در انتخابات مجلس نیز گفت: تا جایی که بنده شنیدم بنای قالیباف هماهنگی در شورای وحدت یا ائتلاف اصولگرایان است. شخصیت قالیباف به عنوان یک شخصیت سیاسی مدیریتی قابل تأمل است. او می‌تواند یکی از چهره‌های خوبی باشد که آینده کشور به عنوان ریاست مجلس هم مدنظر باشد.

او درباره ادعاهایی مبنی بر ریاست جمهور شدن قالیباف و حضور پررنگ احمدی‌نژادی‌ها  نیز گفت: تصور بسیاری از دوستان این است که قالیباف برای ریاست جمهوری خواهد آمد و در مجلس تحت عنوان اصولگرایی نو حضور دارد. من فکر می‌کنم با توجه به انصراف لاریجانی، قالیباف به عنوان یکی از گزینه‌های جدی ریاست مجلس هم مطرح است. طبیعی است احمدی‌نژاد همچنان دست از فعالیت سیاسی نمی‌کشد و مشتاق است حتی در شهرستان‌ها لیست بدهد و حضورشان هم به عنوان یکی از جبهه‌های سیاسی بسیار جدی به نظر می‌رسد. احمدی‌نژاد و قالیباف برای همه بمب انتخاباتی هستند.

این چهره نزدیک به محسن رضایی در مورد فعالیت انتخاباتی محسن رضایی نیز گفت: محسن رضایی شخصیت بسیار بزرگی در نظام است و حتما گزینه‌هایی برای شهرستان‌ها در قالب گروه‌های سیاسی که با آنها کار می‌کنند، معرفی می‌کند.

این فعال سیاسی اصولگرا درباره پیش بینی برای نتایج انتخابات مجلس نیز عنوان کرد: تصور می‌کنم به نسبت، حضور اصولگرایان بیشتر است اما مشارکت مردم هم مهم است. در عین حال اگر قرار است به نسبتی برسیم ترکیب مجلس آینده بسیار مهم است. البته بنده مخالف یک دست شدن هر مجلسی بودم و هستم. حتی در شورا هم این نکته را عرض کردم. یکدست شدن آفت دارد. امیدواریم همه اندیشه‌ها این فرصت را پیدا کنند که در مجلس برای کشور کار کنند و حضور پیدا کنند.

او در مورد حضور رسایی در انتخابات نیز به کنایه گفت: رسایی امتحانش را پس داده است. توصیه می‌کنیم واقعا مجلس آینده را به مجلسی آرام، با حوصله و متخصص تشکیل دهیم. رسایی بهتر بود حضور پیدا نکند.

محمدی نوری درباره حضور تندروها در مجلس آینده نیز تاکید کرد: 40 سال است از افراط و تفریط ضرر کردیم. این که کسی بیاید تحت عنوان تندرو نه این لقب درست است نه او به آرمان‌های انقلاب اعتقاد دارد. ما در نص صریح اسلام و در قانون اساسی چیزی به نام افراط و تفریط نداریم و در نهایت  آسیب این تندروی‌ها به مردم خواهد رسید. باید اجازه داد کسانی حضور یابند که به مسائل آگاه هستند چراکه پایبندی‌شان به قانون اساسی مهم‌ترین نکته است، افرادی که حاکمیت قانون را بپذیرند. مجلس آینده باید برای رفع بحران امروز فکری کند اگر مجلس آینده مجلس قوی نباشد قطعا دولت هم نمی‌تواند قوی باشد و بازدهی کار دولت هم کم می‌شود.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز