رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات:

شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شعسا لیست واحدی را می دهد/ در شورای هماهنگی درباه طرح سرا بحث نشده است/ اگر گزارش عملکردم در مجلس دهم را منتشر کنم سه جلد کتاب خواهد شد

۱۳۹۸/۰۹/۲۲ - ۰۵:۴۲:۰۰
کد خبر: ۹۳۵۳۹۵
شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و شعسا لیست واحدی را می دهد/ در شورای هماهنگی درباه طرح سرا بحث نشده است/ اگر گزارش عملکردم در مجلس دهم را منتشر کنم سه جلد کتاب خواهد شد
رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات گفت: من رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هستم با 30 حزب، قطعا ما در مورد انتخابات بی‌نظر نیستیم، چرا که 30 حزب هستیم و من هم به صورت دوره‌ای ریاست این شورا را داردم. حتما تصمیم واحدی خواهیم گرفت و اینطور نیست که بخواهیم دو لیست یا چند لیست ارایه بدهیم.

«مصطفی کواکبیان»، رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات و نماینده مردم تهران در مجلس دهم در پاسخ به این سوال که آیا گزارش عملکردش در مجلس دهم را منتشر خواهد کرد یا خیر؟ به خبرنگار برنا، گفت: اگر فرصت کنم گزارش عملکردم در مجلس دهم را منتشر خواهم کرد. اگر بخش حضورم در مناطق 22 گانه شهرداری تهران را منتشر کنم به اندازه دو، سه جلد کتاب خواهد شد. در هر منطقه با حضور مسئولان اجرایی، فرماندار، شهردار منطقه، اعضای شورای شهر و نمایندگان مجلس، دوبار حاضر شده‌ام و این بخشی از عملکرد من است.

او اظهار کرد: بخش دیگر نیز مربوط می‌شود به تعداد سوالات، طرح‌ها، تحقیق و تفحص‌ها، نطق‌ها، تذکرات و غیره.

نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی در پاسخ به این سوال که آیا انتشار گزارش عملکرد نمایندگان به انتخاب مردم کمک خواهد کرد یا خیر؟ گفت: قضاوت با مردم است و همانطور که گفتم اگر فرصت پیدا کنم گزارش عملکردم را تهیه می‌کنم.

رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات درباره انتقاداتش به شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان، توضیح داد: من رئیس شورای هماهنگی جبهه اصلاحات هستم با 30 حزب، قطعا ما در مورد انتخابات بی‌نظر نیستیم، چراکه 30 حزب هستیم و من هم به صورت دوره‌ای ریاست این شورا را دارم. حتما تصمیم واحدی خواهیم گرفت و اینطور نیست که بخواهیم دو لیست یا چند لیست بدهیم این شورا حتما درباره یک لیست واحد تصمیم می‌گیرد.

کواکبیان درباره طرح سرا نیز گفت: از این طرح اصلا خبر ندارم و در شورای هماهنگی در این‌باره بحث نشده است.

نظر شما
پرونده ویژه