فرمانده نیروی هوایی ارتش:

پژوهش نویدبخش توسعه شاخص‌های کلان و خودکفایی کشور است

۱۳۹۸/۰۹/۲۴ - ۱۷:۴۶:۲۹
کد خبر: ۹۳۶۹۴۵
پژوهش نویدبخش توسعه شاخص‌های کلان و خودکفایی کشور است
فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: پژوهش آمیخته با اندیشه، علم، دانش و تفکر برآیند نویدبخش توسعه شاخص‌های کلان کشور در حوزه زیرساخت‌های دفاعی - امنیتی و متعاقب آن حفظ و تقویت استقلال سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و خودکفایی کشور است.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، سرتیپ خلبان عزیز نصیرزاده روز یکشنبه در پیامی با تبریک فرا رسیدن هفته پژوهش اظهار داشت: پژوهش کلید توانمند گشایش درهای علم و پیشرفت و رمز تحول و کارآمدی در مسیر تعالی و تحقق یک مسیر مجاهدانه مستمر در اعتلای اهداف متعالی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است؛ رمزی که تجلی آن در پیروزی‌های چشمگیر ایران اسلامی در تمامی عرصه‌ها به ویژه نیروهای مسلح و علی الخصوص نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی ایران به وضوح قابل مشاهده است.

وی افزود: پژوهش آمیخته با اندیشه، علم، دانش و تفکر که برآیند نویدبخش توسعه شاخص‌های کلان کشور در حوزه زیرساخت‌های دفاعی - امنیتی و متعاقب آن حفظ و تقویت استقلال سیاسی، اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی و خودکفایی کشور است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش تصریح کرد: شاخصی ارزشمند مبتنی بر دانایی، توانایی و پیشرفت همه‌جانبه که باعث شده تا به تقدیر این توانمندی و بصیرت،  ۲۵ آذرماه هر سال به نام روز پژوهش و هفته آخر پاییز به عنوان هفته پژوهش، در تقویم میهن عزیز اسلامی نامگذاری شود.

نصیرزاده عنوان کرد: بی‌تردید نیروی هوایی الهی مبتنی بر تدابیر، فرامین و منویات حکیمانه مقام معظم رهبری و فرماندهی معظم کل قوا امام خامنه‌ای عزیز (مدظله العالی) برای بهره‌برداری از پیچیده‌ترین و تخصصی‌ترین تجهیزات و ادوات نظامی و راهبردی با فناوری پیشرفته با رویکرد حفظ و ارتقای توان رزمی و دستیابی به قدرت بازدارندگی در تراز نظام و گام دوم انقلاب شکوهمند اسلامی مبتنی بر سند چشم انداز، ۱۴۰۴ نیازمند انجام پژوهش‌های هدفمند، دقیق، متقن و ارزش‌آفرین است که با همت و توان مضاعف شما کارکنان ولایتمدار انقلابی محقق خواهد شد.

وی با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدا که پیشرفت‌ها و پژوهش‌های امروز مرهون همت، غیرت و مجاهدت‌های آنان است، هفته پژوهش را به همسنگران، پژوهشگران و کارشناسان حوزه علم و دانش در عرصه‌ها و میدان‌های مختلف بویژه نیروی هوایی ارتش تبریک گفت. 

نظر شما