پیش از عزیمت به مالزی و ژاپن؛

روحانی دستوراتی را به استانداران خوزستان و سیستان‌وبلوچستان صادر کرد

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۰۸:۳۰:۴۳
کد خبر: ۹۳۷۵۳۳
روحانی دستوراتی را به استانداران خوزستان و سیستان‌وبلوچستان صادر کرد
روحانی دستوراتی را به استانداران خوزستان و سیستان و بلوچستان صادر کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهور از تماس تلفنی حجت الاسلام و المسلمین روحانی با استانداران خوزستان و سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: رییس جمهوری در این گفت و گو دستورات لازم را درخصوص بارشها در این دو استان با استانداران صادر کرد.

علیرضا معزی امروز سه شنبه در حساب کاربری خود در توییتر نوشت:«رییس جمهور پیش از ترک تهران به مقصد کوالالامپور با استاندار خوزستان در خصوص بارش‌های شب گذشته و مشکلات مردم گفت وگو و دستورات لازم را صادر کرد.»

معاون ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر رییس جمهوری همچنین نوشت:«دکتر روحانی همچنین با استاندار سیستان و بلوچستان در خصوص لزوم آمادگی این استان درمورد بارش‌های احتمالی نیز گفت وگوی تلفنی داشت».

رئیس جمهور در تماس تلفنی با "غلامرضا شریعتی" استاندار خوزستان در جریان مسایل و مشکلات این استان در پی بارش‌های شدید، قرار گرفت و دستورات لازم را برای تسریع در روند امدادرسانی صادر کرد.

وی همچنین در تماسی تلفنی با "احمد علی موهبتی" استاندار سیستان و بلوچستان داشت و از روند آمادگی این استان برای بارش های احتمالی مطلع شد و دستورات لازم را صادر کرد.

استانداران خوزستان و سیستان و بلوچستان نیز در این تماس‌های تلفنی که صبح سه شنبه انجام شد، گزارشی را ارائه کردند.

حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران صبح امروز سه شنبه برای شرکت در اجلاس بین المللی کوالالامپور ٢٠١٩ عازم مالزی شد.

رییس جمهوری همچنین قرار است در ادامه سفر به شرق آسیا به ژاپن سفر کند و با مقامات این کشور دیدار و گفت و گو کند.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز