وزیر نفت در آیین نکوداشت و تجلیل از خدمات محمود حجتی:

گندم اگر نباشد می‌توان آن را وارد کرد اما شرافت، غیرت و عزت خواهی را نمی توان وارد کرد

۱۳۹۸/۰۹/۲۶ - ۱۵:۲۴:۲۳
کد خبر: ۹۳۷۸۷۱
گندم اگر نباشد می‌توان آن را وارد کرد اما شرافت، غیرت و عزت خواهی را نمی توان وارد کرد
وزیر نفت گفت: باید قدر بدانیم که چنین افرادی را در کشور داریم. گندم اگر نباشد می‌توان آن را وارد کرد اما شرافت، غیرت و عزت خواهی را نمی توان وارد کرد، اینها بزرگترین نعمت های خدا برای ما هستند و باید قدردان آنها باشیم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «بیژن زنگنه»، وزیر نفت، در آیین نکوداشت و تجلیل از خدمات  محمود حجتی وزیر سابق جهاد کشاورزی گفت: حجتی از نسلی است که از همه خوشی ها و خانواده خود گذشتند تا نام ایران سربلند بماند و ما باید قدر بدانیم که چنین افرادی را در کشور داریم.

 او ادامه داد: امروز در اینجا برای بزرگداشت از فردی گرد آمدیم که تمام زندگی اش را در این چهل و یک سال وقف جمهوری اسلامی کرده و از هیچ تلاشی برای عظمت کشور کوتاهی نکرده است. آقای حجتی شخصی آرام و متین، استوار و صبور است که فهم و فکر عمیق و قوی داشته و همیشه بودش بیش از نمودش بوده است و هیچگاه به دنبال نمایش دادن خود نبود.

 زنگنه بیان کرد: نسلی که او متعلق به آن است نسل طیبه ای است که امام (ره) شجره آن را بنا نهاد و مقام معظم رهبری هم به خوبی از آن پاسداری کرد، این نسل، نسل بسیار مهمی است، نسلی که جمعی شهید شدند و جمع کمی از آن باقی مانده اند.امروز که ما سد پر افتخار کرخه را داریم، از برکات سخت‌ کوشی و مدارای آقای حجتی است.

وزیر نفت گفت: من افتخار می کنم که در کنار چنین شهدای زنده ای کار کردم، ایشان از نسلی هستند که از تمام خوشی ها و خانواده خود گذشتند تا نام ایران سربلند بماند و ما باید قدر بدانیم که چنین افرادی را در کشور داریم. گندم اگر نباشد می‌توان آن را وارد کرد اما شرافت، غیرت و عزت خواهی را نمی توان وارد کرد، اینها بزرگترین نعمت های خدا برای ما هستند و باید قدردان آنها باشیم.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز