بعد از ۶ ماه؛

سفیر جدید ایران وارد تونس شد

۱۳۹۸/۰۹/۳۰ - ۱۵:۴۲:۳۱
کد خبر: ۹۳۹۴۱۳
سفیر جدید ایران وارد تونس شد
با گذشت 6 ماه از پایان ماموریت آخرین سفیر جمهوری اسلامی ایران در تونس، سفیر جدید ایران در تونس وارد محل ماموریت خود شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از سفارت ایران در تونس، «محمدرضا رئوف شیبانی» سفیر جدید جمهوری اسلامی ایران در تونس با استقبال زهیر مدیر کل تشریفات وزارت خارجه تونس وارد محل ماموریت خود شد.

 علاوه بر این مقام تونسی در جریان استقبال از سفیر جدید ایران در پاویون فرودگاه بین المللی کارتاژ تونس پایتخت تونس کیوان ایمانی سرپرست موقت نمایندگی جمهوری اسلامی ایران و دیپلمات های ایرانی مقیم تونس نیز حضور داشتند.

سفارت جمهوری اسلامی ایران در تونس از شش ماه قبل به دنبال پایان ماموریت حجت الاسلام مصطفی بروجردی سفیر سابق جمهوری اسلامی ایران در تونس به صورت سرپرست نمایندگی اداره می شد.

حجت الاسلام و المسلمین حسن روحانی رییس جمهوری اسلامی ایران ۲۸ آبان ماه ۱۳۹۸ در دیدار پیش از عزیمت سفیر جدید ایران در تونس بر ضرورت تقویت و توسعه بیش از پیش همکاری ها بین دو کشور و به خصوص در بخش اقتصادی و حضور گسترده تر بخش خصوصی ایران در تونس به عنوان مهم ترین محور ماموریت شیبانی تاکید کرد.

شیبانی پیشتر سمتهایی چون کاردار در قبرس،  رئیس دفتر حفاظت منافع ایران در مصر، سفیر جمهوری اسلامی ایران در لبنان در دوران جنگ ۳۳ روزه این کشور با رژیم صهیونیستی، معاون خاورمیانه و مشترک المنافع وزارت خارجه و سفیر ایران در سوریه را بر عهده داشت.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز