دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با رییس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی

۱۳۹۸/۱۰/۰۲ - ۱۵:۱۶:۱۵
کد خبر: ۹۴۰۳۷۴
دیدار رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با رییس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی
نشست هماهنگی و تبادل نظر رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با رییس هیئت امنا و هیئت مؤسس دانشگاه آزاد اسلامی برگزار شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران، حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید محمدعلی شهیدی نماینده ولی فقیه، معاون رییس جمهور و رییس بنیاد شهید و امور ایثارگران با علی‌اکبر ولایتی رییس هیئت امنای دانشگاه آزاد اسلامی دیدار و گفت‌وگو کرد.
در این دیدار موضوعات آموزشی و فرهنگی دانشجویان شاهد و ایثارگر مورد بررسی قرار گرفت و بر هماهنگی بیشتر در اجرای قوانین حمایتی آموزشی و فرهنگی ایثارگران از سوی دو دستگاه به‌خصوص در قالب ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه تأکید شد.
در این جلسه اجرای دقیق ماده ۲ آیین‌نامه اجرایی ماده ۶۶ قانون جامع خدمات‌رسانی به ایثارگران، تعاملات مالی و شهریه دانشجویی، اجرای دقیق مصوبات ستاد مرکزی شاهد و ایثارگر دانشگاه به‌خصوص تمرکز در پرداخت شهریه دانشجویان شاهد و ایثارگر مورد تأکید قرار گرفت.
بدهی بنیاد شهید و امور ایثارگران به دانشگاه آزاد بابت شهریه معوقه دانشجویان شاهد و ایثارگر نیز در این جلسه مورد بحث و بررسی قرار گرفت و مقرر شد این بدهی به صورت تهاتر به دانشگاه آزاد اسلامی پرداخت شود.  
گفتنی است در این جلسه طهرانچی رییس دانشگاه آزاد اسلامی، حجت‌الاسلام محمدحسن کاویانی راد معاون فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید و امور ایثارگران، سید منصور میرمرادی معاون توسعه و مدیریت منابع بنیاد و محمدعلی فقیه مدیرکل آموزش بنیاد شهید و امور ایثارگران نیز حضور داشتند.
در حال حاضر بالغ بر ۵۷ هزار دانشجوی شاهد و ایثارگر در واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی و در مقاطع تحصیلی گوناگون مشغول به تحصیل هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز