رئیس کارگروه ارتباط و رسانه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان:

احتمالا اواسط هفته آینده یک میزگرد درباره گزارش عملکرد لیست امید بگذاریم/ گزارش عملکرد لیست امید به دست شورای عالی رسیده است

۱۳۹۸/۱۰/۰۴ - ۰۵:۲۰:۴۵
کد خبر: ۹۴۰۷۵۴
رئیس کارگروه ارتباط و رسانه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت: احتمالا اواسط هفته آینده یک میزگرد درباره گزارش عملکرد لیست امید بگذاریم.

«فاطمه راکعی»، رئیس کارگروه ارتباط و رسانه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان و عضو هیات رئیسه این شورا، درباره گزارش عملکرد لیست امید که قرار بود توسط محمود صادقی تهیه شود به خبرنگار برنا گفت: تهیه و بررسی این گزارش به دلیل مسائل اخیر که پیش آمد، کمی عقب افتاد. من چند روز قبل از او از طرف کارگروه رسانه شورا درباره این گزارش پرسیدم و صادقی قول داد تا اواسط هفته آینده یک میزگرد در این‌باره بگذاریم.

این عضو هیات رئیسه شورای  عالی با بیان اینکه گزارش به دست شورای عالی رسیده است، اظهار کرد: اما برای رسانه‌ای کردن آن باید تصمیم‌گیری شود. ان‌شاءالله اواسط هفته آینده به سوالات شما پاسخ می‌دهیم.

فاطمه راکعی درباره عملکرد کارگروه‌های این شورا و کمک آنها به انتخابات پیش‌رو، گفت: قطعا کارگروه‌های شورای عالی، زیرساخت‌های اصولی مبتنی بر خرد جمعی احزاب کشور را تعریف کرده است و ماه‌هاست که بر روی مسائل انتخابات کار می‌کنند. مثلا کارگروه راهبردی بر روی برنامه‌های انتخاباتی، برنامه‌های اصلاح‌طلبان برای مجلس بعدی، شعارهای انتخاباتی و... کار می‌کند.

او افزود: گروه صادقی هم بر روی مسائل پایش و بررسی آنچه که به عنوان سوابق افراد ارائه می‌شود، کار می‌کند. تحقیقات کارگروه‌ها باید تکمیل و روزآمد شود. نتایج هم در هیات رئیسه و هم در شورای عالی مطرح شده اما باید تکمیل و روزآمد شود و بعد، اعلام عمومی صورت بگیرد.

رئیس کارگروه ارتباط و رسانه شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان درباره نتیجه بررسی‌های کارگروه‌ها توضیح داد: این گزارش یکی از راهکارهای ما برای رسیدن به لیست انتخاباتی است. نتایج بررسی‌ها حتما به مردم اعلام می شود.

او در خصوص اجرایی شدن طرح سرا گفت: قرار است این طرح اجرایی شود. درباره زمان دقیق اجرایی شدن این طرح بی‌اطلاع هستم. باید از کارگروه راهبرد پیگیری کرد.

نظر شما