باهنر:

بحث اصلی سود و زیان حاصل از تصویب یا عدم تصویب FATF است/ به این قضاوت نرسیدم که جریانات سال ۸۸ از قبل طراحی شده بود/ دو سه سالی که در مجلس نبودم بیشتر توانستم کار کنم تا زمانی که در مجلس بودم

۱۳۹۸/۱۰/۰۷ - ۲۰:۱۰:۳۲
کد خبر: ۹۴۲۴۶۵
بحث اصلی سود و زیان حاصل از تصویب یا عدم تصویب FATF است/ به این قضاوت نرسیدم که جریانات سال ۸۸ از قبل طراحی شده بود/ دو سه سالی که در مجلس نبودم بیشتر توانستم کار کنم تا زمانی که در مجلس بودم
دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین گفت: در رابطه با اف ای تی اف جلسات مفصل در مجمع تشکیل شده است و بحث اصلا خوب و بد نیست بلکه بحث سود و زیان حاصل از تصویب یا عدم تصویب است و در این راستا حتی از سفیران کشورهای دوست مشورت گرفتیم و هنوز جمع بندی صورت نگرفته است.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا، «محمد رضا باهنر» دبیر کل جامعه اسلامی مهندسین در نشست ماهانه جامعه اسلامی مهندسین با توجه نزدیک شدن ٩دی گفت: برخی گمان میکنند قضیه ٨٨ تمام شده است،اما این چنین نیست.

او افزود: در سال ٨٨  با اعلام نتیجه انتخابات ٢نفر از نامزدها اعتراض کردند، برخی معتقدند یک نوع کودتای مخملی و داستان از قبل طراحی شده است که من این را نفی نمی کنم اما به این قضاوت نرسیدم که از قبل طراحی شده بود.

او افزود: ٥شنبه بعد از انتخابات با مهندس موسوی جلسه ای داشتم که مرحوم عسگراولادی هم حضور داشت،در آن جلسه به مهندس گفتم شما از سال ٦٧ تا ٨٨ شما از سیاست کناره گیری کرده اید و وارد میدان نشده اید، هم اکنون با گذر ٥،٦ ماه که مجددا وارد سیاست شده اید ١٣میلیون رای بدست آورده اید. بنابراین اگر مدبرانه عمل کنید می توانید رییس جمهوری بعدی باشید، اما اگر بخواهید اپوزیسیون نظام باشید نظام با کسی شوخی ندارد، لذا اپوزیسیون دولت شوید چرا که هیچ نظامی در دنیا مخالف خودش را تحمل نمی کند.

این نماینده سابق مجلس با بیان اینکه "در لیست تهران باید برآورد کرد که افراد چه دستاوردی برای لیست دارند و در مجلس هم کارآمد باشند." خاطر نشان کرد: افرادی که خود را برای انتخابات عرضه می کنند، نماینده باید دو خاصیت سرایت و مقبولیت را داشته باشند، بنابراین باید افرادی را معرفی کنیم که رای بیاورند و در این شرایط صالح مقبول به اصلح غیر مقبول ترجیح می دهیم.

باهنر در خصوص تصویب FATF عنوان کرد: در رابطه با اف ای تی اف جلسات مفصل در مجمع تشکیل شده است و بحث اصلا خوب و بد نیست بلکه بحث سود و زیان حاصل از تصویب یا عدم تصویب است و در این راستا حتی از سفیران کشورهای دوست مشورت گرفتیم و هنوز جمع بندی صورت نگرفته است.

او با بیان اینکه" تاکنون هیچ دستاوردی برای نظام نداشته ام." تصریح کرد: گردش قدرت در دست نخبگان واقعیت غیر قابل انکار است، ما انقطاع نسلی داریم و می بایست از همان ابتدا از جوانان استفاده می کردیم. در حال حاضر ٨٠٪؜شهروندان درک درستی از انقلاب نکردند و ما مقصر هستیم که به تدریج از جوانان استفاده نکردیم. در واقع این دو سه سالی که در مجلس نبودم بیشتر توانستم کار کنم تا زمانی که در مجلس بودم.

نظر شما