ظریف عازم مسکو شد

۱۳۹۸/۱۰/۰۸ - ۱۸:۵۹:۲۳
کد خبر: ۹۴۲۹۴۰
ظریف عازم مسکو شد
وزیر امور خارجه در چارچوب رایزنی‌های مستمر میان جمهوری اسلامی ایران با مقامات ارشد روسیه دقایقی پیش در صدر هیاتی عازم مسکو شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «سیدعباس موسوی» سخنگوی وزارت امور خارجه  ظهر امروز- یکشنبه- در حاشیه مراسم میقات و ماه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه طیف مختلفی از موضوعات در این سفر مورد رایزنی قرار می‌گیرد، اظهار داشت: مسائل مربوط به روابط دوجانبه و آخرین تحولات بین‌المللی در این سفر مورد گفت‌وگو قرار می‌گیرد.  
سخنگوی وزارت امور خارجه درباره سفر احتمالی وزیر امور خارجه به نیویورک برای شرکت در نشست شورای امنیت هم گفت: از وزیر امور خارجه برای شرکت در نشست فوق‌العاده‌ای که به مناسبت هفتاد و پنجمین سالگرد تاسیس سازمان ملل است، دعوت شده است.
موسوی با بیان اینکه این نشست به منظور بحث و بررسی درخصوص منشور سازمان ملل توسط شورای امنیت برگزار می‌شود، ادامه داد: وزیر امور خارجه قصد شرکت در این نشست را دارد البته اگر برای وی تهمیدات لازم فراهم شود و رواید برایشان صادر شود.  

وی سفر به نیویورک برای شرکت در نشست شورای امنیت را طبیعی دانست و اظهارداشت: در این نشست‌ها، معمولا وزرای امور خارجه دعوت می‌شوند به ویژه ظریف که از دیپلمات‌های برجسته جهان هستند و درخصوص سازمان و منشور ملل متحد صاحب‌نظر هستند، حضور وی فرصت مغتنمی هم برای این نشست و هم برای ماست تا درباره یکجانبه‌گرایی آمریکا و همینطور  چندجانبه‌گرایی که در منشور ملل متحد هم آمده است، بحث و تبادل نظر شود. 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز