رئیس فراکسیون زنان و خانواده در مجلس:

صدا و سیما بدنبال فروپاشی نظام خانواده است یاتحکیم آن!/ صداوسیما یک مناظره با حضور فراکسیون زنان تشکیل دهد

۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۰۵:۴۹:۳۹
کد خبر: ۹۴۴۳۶۶
صدا و سیما بدنبال فروپاشی نظام خانواده است یاتحکیم آن!/ صداوسیما یک مناظره با حضور فراکسیون زنان تشکیل دهد
رئیس فراکسیون زنان و خانواده در مجلس گفت: صدا و سیما مصوبه ماده 102 برنامه ششم توسعه که برای تحکیم خانواده است را نادیده می‌گیرد و می‌خواهند، بنیان خانواده را متزلزل کنند.

«فریده اولاد قباد»، رییس فراکسیون زنان و خانواده در مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا، درباره "ترویج چند همسری" در صداوسیما گفت: در برنامه ششم توسعه در ماده 102، تحکیم بنیان خانواده را دنبال کردیم. معلوم نیست صدا و سیما به دنبال تحکیم بنیان خانواده است، یا به دنبال فروپاشی. از هم گسیختگی بنیان خانواده، در کجای ماده 102 برنامه ششم توسعه مصوب شده است برچه اساسی صدا وسیما با توجه به شرایط اقتصادی موجود، چند همسری را مطرح می کند.

رییس فراکسیون زنان بیان کرد: بجای ترویج چند همسری برای تسهیل ازدواج جوانان پیشنهاد دهند  و اگر خیلی زمان  برای چنین برنامه هایی دارند در همین راستا کارگاه های آموزشی برای ازدواج اسان، برگزار کنند. صدا و سیما برنامه هایی برای تشویق و ترغیب جوانان به ازدواج داشته باشند. این برنامه ها باعث فروپاشی خانواده های سالم می شود. باید کارگاه هایی گذاشته شود تا مسئولیت پذیری در ازدواج به جوان اموزش داشته و برای تحکیم خانواده ها، اقدام شود.

اولادقباد گفت: چرا باید باتوجه به شرایط تحریم اقتصادی و مشکلات جوانان چند همسری را اشاعه دهیم، صدا و سیما مصوبه ماده 102 برنامه ششم توسعه که برای تحکیم خانواده است را نادیده می‌گیرد و می خواهند بنیان خانواده را متزلزل کنند. مگر یک فرد می‌تواند عدالت اسلام را برای همسرانش رعایت کند این ها خودشان را با شرایط پیامبر و حضرت علی، مقایسه می کنند. 

او گفت: صدا و سیما یک برنامه در زمینه آسیب هایزچندهمسری  بگذارد و فراکسیون زنان را برای مناظره دعوت کند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز