رییس سازمان برنامه و بودجه:

نگاه دولت به استان اردبیل متفاوت از دیگر مناطق کشور است

۱۳۹۸/۱۰/۱۱ - ۲۱:۱۴:۲۹
کد خبر: ۹۴۴۴۵۸
نگاه دولت به استان اردبیل متفاوت از دیگر مناطق کشور است
رییس سازمان برنامه و بودجه گفت: نگاه دولت به استان اردبیل متفاوت از دیگر مناطق کشور است.

به گزارش گروه سیاسی برنا، محمدباقر نوبخت روز چهارشنبه در نشست شورای اداری استان اردبیل که با حضور رییس‌جمهوری برگزار شد، افزود: نگاه دولت بویژه رییس‌جمهوری به توسعه استان اردبیل دقیقا متفاوت است و در جریان ۲ سفر استانی آقای روحانی این توجه مشخص می‌باشد.

وی بیان‌کرد: در سفر اول رییس‌جمهوری به این استان در سال ۹۳ برای ۴۶ طرح و پروژه این استان حدود ۳۲۵ میلیارد تومان تصویب شد در حالی که مبلغ پرداختی به طرح‌ها و مصوبات آن سال رقم هزار و ۷۵۱ میلیارد تومان می‌باشد و هنوز دولت خود را موظف می‌داند هفت میلیارد تومان از سفر قبل به این استان اختصاص دهد.

نوبخت اضافه‌کرد: در این سفر نیز استان اردبیل مورد توجه ویژه رییس‌جمهوری بوده  و در ۲ بخش زیرساخت‌ها و اشتغال اعتبار در نظر گرفته شده که در زمینه طرح‌های زیربنایی این استان هزار و ۲۸ میلیارد تومان از منابع عمومی و ۱۳۲ میلیارد تومان از صندوق توسعه ملی در نظر گرفته شده که بخش عمده آن مربوط به حمل و نقل و ریل و راه‌آهن است.

نوبخت گفت: آنچه که در سفرهای استانی این استان را متمایز کرده توجه خاص به موضوع اشتغال است و هزار و ۳۴۱ میلیارد تومان در این سفر از محل تبصره ۱۸ برای ایجاد هزار و ۲۷۳ فرصت شغلی به تفکیک ۹ برنامه تخصیص یافت.

وی بیان‌کرد: امیدواریم در سال‌های آینده با تکمیل زیرساخت‌ها شاهد قدردانی مسوولان فهیم استان برای اشتغال‌زایی جوانان باشیم.

به گفته وی، مجموع اعتبارات عمرانی از سال ۹۲ تاکنون ۳.۸ برابر میانگین پرداختی سالانه آن دوره بوده و به عنوان سندی برای توسعه این استان مطرح می‌باشد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز