فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران:

باکی از شهادت نداریم

۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۱:۵۸:۰۸
کد خبر: ۹۴۴۹۰۲
باکی از شهادت نداریم
فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: ما که در جبهه حق می جنگیم و در راه دفاع از حق می جنگیم، باکی از شهادت نداریم. تروریست‌ها بزودی پاسخ کوبنده‌ای از جبهه مقاومت در سراسر جهان دریافت خواهند کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، «امیر سرلشکر سید عبدالرحیم موسوی»، فرمانده کل ارتش جمهوری اسلامی ایران، در گفتگو با رسانه‌ها گفت: ضایعه از دست دادن برادر ارجمند و همرزم گرامی شهید سردار سپهبد قاسم سلیمانی، همه را محزون و عزادار کرد، اما برای مجاهدان و رزمندگان، عالی‌ترین درجه و مقام، مقام شهادت است که سردار سلیمانی همه عمر برای رسیدن به این مقام سر از پای نمی‌شناخت و سرانجام به این عالی ترین درجه دست پیدا کرد که جایگاه شهادت، مبارک روح بلند ایشان باشد.

وی افزود: ریختن خون سردار سلیمانی به دست تروریست های آمریکایی و حامیان داعش و پدیدآورندگان داعش به وضوح حقانیت جبهه مقاومت را اثبات کرد و یک بار دیگر واقعیت چهره پلید آمریکایی‌ها را روشن کرد.

امیر سرلشکر موسوی خاطر نشان کرد: تجربه ما و تاریخ انقلاب اثبات کرده که با شهادت یک سردار، پرچم را سردار دیگری برمی‌دارد و راه حق را ادامه می‌دهد و با ریختن این خون‌ها جبهه مقاومت قوی‌تر و بالنده تر خواهد شد و نابودی و شکست جبهه ظلم تسریع پیدا خواهد کرد.

فرمانده کل ارتش با تأکید بر اینکه ما که در جبهه حق می‌جنگیم و در راه دفاع از حق می جنگیم و باکی از شهادت نداریم اذعان داشت: کسانی از مردن می‌ترسند که با مرگشان تمام اهداف پلیدشان از بین خواهد رفت و به جهنم سرازیر می‌شوند .

وی تصریح کرد: قطعاً اینگونه اقدامات و خونهای پاک باعث می‌شود جبهه مقاومت در مسیر خود مستحکم‌تر و قوی‌تر شود و مرگ تروریست‌ها نزدیکتر خواهد شد و حتماً بزودی پاسخ کوبنده‌ای از جبهه مقاومت در سراسر جهان دریافت خواهند کرد.

نظر شما