وزیر اسبق دفاع:

سردار سلیمانی قلب میلیون‌ها انسان آزاده را به درد آورد

۱۳۹۸/۱۰/۱۳ - ۱۷:۰۳:۳۰
کد خبر: ۹۴۵۰۷۸
سردار سلیمانی قلب میلیون‌ها انسان آزاده را به درد آورد
وزیر اسبق دفاع با صدور اطلاعیه ای، شهادت سپهبد "حاج قاسم سلیمانی" را تبریک و تسلیت گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن پیام «اکبر ترکان»، وزیر اسبق دفاع، به شرح ذیل است:

سپهبد حاج قاسم سلیمانی سرباز با اخلاص انقلاب و اسلام و ملت ایران در عملیاتی تروریستی توسط رییس جمهور ایالات متحده به شهادت رسید و قلب میلیون ها انسان آزاده در ایران و سایر ملل ستمدیده را به درد آورد.

ترامپ به عنوان منفورترین رییس جمهور امریکا با این عمل شنیع و غیر انسانی و نقض صریح قوانین بین المللی فرماندهی محبوب، ارزشی و استراتژیک را از میان برداشت اما ایرانی مملو از حاج قاسم ها را نظاره خواهد کرد.

حاج قاسم سلیمانی فرمانده بی نظیر و خستگی ناپذیر محور مقاومت و مدافع شایسته‌‌ ملت‌های ستم‌دیده‌ منطقه بود که اخلاق و رفتار و تواضع و متانت اش در کنار درایت و ذکاوت مثال زدنی اش، از او الگویی فراموش نشدنی برای نسل های آینده ساخت.

او به آرزوی دیرینه‌اش رسید، لکن با این شهادت مظلومانه برکات زیادی را برای ملت های منطقه به ارمغان خواهد آورد.وراه این شهید با اقتدار ادامه خواهد یافت..

روح بلند حاج قاسم و همراهانش از جمله شهید والامقام ابومهدی المهندس با سید و سالار شهیدان حضرت أباعبدالله الحسین علیه السلام محشور باشد ان شاءالله..

بنده این مصیبت سخت را به محضر بقیه الله الأعظم عجل الله فرجه و مقام معظم رهبری و بیت مکرم ایشان به خصوص همسر و فرزندان بزرگوار ایشان و به همه دلدادگان این وطن و آزادگان جهان تبریک و تسلیت عرض می کنم...

اکبر ترکان

١٣/دی/٩٨

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز