معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور:

پاسخ با تدبیر به جنایتکاران می‌دهیم

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۱۵:۵۳:۵۷
کد خبر: ۹۴۵۵۹۸
پاسخ با تدبیر به جنایتکاران می‌دهیم
معاون امنیتی و انتظامی وزیر کشور با تاکید بر این که عزت و جاودانگی شهید سپهبد قاسم سلیمانی خواست خود بود گفت: با تدبیر پاسخ مناسب به جنایتکاران داده خواهد شد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، به نقل از وزارت کشور، کارکنان و معاونان و مدیران ارشد وزارت کشور امروز در فضای حزن انگیز یاد شهید بزرگ مقاومت سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس را گرامی داشتند و بر ادامه راه آن شهید با عزت تاکید کردند.

در این مراسم که در نمازخانه وزارت کشوربرگزار شد سردار حسین ذوالفقاری شهید حاج قاسم سلیمانی را یک اسطوره و الگویی جاودانه برای همه مجاهدان فی سبیل الله خواند و گفت که از لحظه شهادت این سردار بزرگ اسلام همه آحاد مردم ایران از اعماق وجود سوگوار هستند و این چیری جز عزت  خدادادی آن شهید والامقام نیست.

 وی گفت: اگر خداوند به کسی عزت داد کس دیگری نمی تواند آن عزت و مقام را خدشه دار کند. زیرا این عزت به دلیل خلوص قلبی شهید سلیمانی در عمل به وظایف و تبعیت  محض ایشان از ولایت بود و مردم این اخلاص را باور دارند.

ذوالفقاری با اشاره به تاثیر شگرف شهادت سردار رشید اسلام در تسخیر قلب ها، اتحاد مردم با هر سلیقه، بیداری ملت های مسلمان و رسوایی بیش از پیش آمریکایی ها گفت: نحوه شهادت، مکان شهادت، زمان شهادت، عاملین شهادت و ترکیب شهدا نشان می دهد که خداوند به این بزرگوار نظر داشته است. مردم داری، اخلاص، تواضع، شجاعت و ولایتمداری در ذات حاج قاسم بود.

معاون وزیر کشور همچنین با اشاره به تاثیر حرکت شهید سلیمانی در دفع خطر داعش در عراق، سوریه و دفاع از مرزهای کشور گفت: شخصیت کاریزماتیک حاج قاسم بر سیاستمداران و فرماندهان و رزمندگان محور مقاومت باعث شکست داعش شد. با شکست داعش در منطقه و عقب نشینی این گروه تروریستی، ملت های منطقه متوجه بزرگی و تاثیر مثبت این سردار بزرگ بر امنیت منطقه شدند و همه این ها باعث شد که سردار سلیمانی محبوب ملت های منطقه شود.

ذوالفقاری گفت: با تدبیر و صلابت، قطعا پاسخ مناسب به این جنایت داده خواهد شد.

وی اظهار امیدواری کرد که سیره و منش این سردار عزیز الگوی مسئولان، فرماندهان و نیروهای مسلح و آحاد مردم قرار گیرد، زیرا عمل به ارزشها و صفات پسندیده اخلاقی بر مبنای فرهنگ اسلام ناب مهم ترین و اثرگذارترین عامل انسجام، همدلی و حکومت بر قلبهاست که، امروز جامعه ما و ملت های مسلمان بیش از پیش طالب آن هستند.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز