پسر عارف، اینستاگرام را تحریم کرد

۱۳۹۸/۱۰/۱۴ - ۲۰:۳۱:۳۴
کد خبر: ۹۴۵۶۹۹
پسر عارف، اینستاگرام را تحریم کرد
«حمیدرضا عارف» نوشت؛ من از امروز اینستاگرام رو تحریم‌ می کنم و از همه دوستانی که تو این مدت همراه من بودند، تشکر و خداحافظی می کنم.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، اینستاگرام در اقدامی عجیب پست های مربوط به حاج قاسم سلیمانی را پاک کرد. در این راستا و در اقدامی جالب «حمیدرضا عارف» از اینستاگرام خداحافظی کرد.

این فعال اجتماعی در اینستاگرام خود این گونه نوشت:

تحریم_اینستاگرام

در بزنگاه تاریخی‌ای قرار داریم. عملیات #تروریستی‌یه بی‌سابقه‌ای به قامتِ تاریخ ایران زمین علیه وطن و ناموس و امنیتمان رخ داده است، با داغِ دل و خونِ جگر: بالاترین مقام نظامی کشورمان در خاکِ کشور همسایه، به دعوت دولت آن کشور،توسط کشور ثالثی، که مدعی مبارزه با #تروریسم است، ترور شده است و در این صحنه و اتفاقات رازها دارد از پرده‌ها برون می‌افتد، عیان و آشکار!

یکی هم همین ک همگان دیدند و لمس کردند: #آزادیبیان و احترام به عقاید کاربران توسط شرکت دارنده‌ی اپلیکیشن#اینستاگرام. اینستاگرام پُست‌های حاوی عکسِ آن شیرِ نترسِ کشورمان را حذف می‌کند، و آن هم فقط پُست‌های ما را که دارای کپشن‌های همدلانه‌ست. پُست‌های ما را که دارای صدایی‌ست ک انگار نباید شنیده شود و مردم جهان ببیند که امپراطوری‌های رسانه‌ای کشورشان چطور جای #فرشته و #شیطان را جابه‌جا می‌کنند و به‌دنبالِ مصادره‌ی میراث جاویدان ژنرال در مبارزه با داعش‌اند. پُست‌های ما حذف می‌شود اما عکس آن شهید با پُست‌های جهت‌دار و همسو با جریان مطلوب آن‌ها در اینستاگرامِ #بی‌بی‌سی، #ایران‌اینترنشنال و چه و چه می‌ماند؛ مضحک‌تر از این نمی‌شود مضحکه‌ی جنگ رسانه‌ای علیه #ایران و #ایرانی..

معنی #دموکراسی و #آزادیبیان آمریکایی و مدعیان #حقوقبشری رو اینجا خوب میتوان میفهمید.حذف پستها و عکسهای مربوط به #ترور سرباز وطن ما ایرانیان.اونهم با دستور مستقیم رییس #دولت آمریکا.

ای کاش حداقل کسانی که ادعای نخبگی دارند کمی به خود بیان و بفهمند که تو چه زمین بازی خطرناکی دارند به نفع دشمن بازی میکنند..شاید اینکه یه نفر#ایسنتاگرام رو تحریم کنه اثری نداشته باشه به جز اینکه روح و قلب زخمی و خسته خودم رو از این اتفاق بزرگ که با هیچ معیار بین المللی، انسانی و قانونی مطابقت نداره و حتی خود امریکاییها، مثل #مایکلمور و خیلی از سیاسیتمدارنشون بر وحشیانه بودن و #هالیوودی بودنش علاوه بر غیر انسانی بودنش تاکید دارن، کمی آروم کنه ولی امیدوارم حداقل کسانی که دستشون به جز این کار برای اعلام اعتراض و خشم از شهادت #قهرمان ملی و منطقه ایمون به کار دیگری نمیرسه و به این #شهید والا مقام و #غیرت_ملی اعتقاد و ایمان دارند اینستا و شبکه های مشابه رو تحریم کنن..

من از امروز اینستاگرام رو تحریم‌ میکنم و از همه دوستانی که تو این مدت همراه من بودند تشکر و خداحافظی می کنم. به امید اینکه همیت ملی و ایرانیمون یه جا از شعار به عمل تبدیل بشه.. آمین

 

نظر شما
نظرات
رضا
|
-
|
۲۰:۳۱ - ۱۳۹۸/۱۰/۱۴
0
0
من اینستا ندارم وگرنه حتما تحریمش میکردم
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز