در پی انتصاب فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران؛

وزیر دفاع انتصاب سردار «قاآنی» را تبریک گفت

۱۳۹۸/۱۰/۱۵ - ۱۵:۱۹:۴۳
کد خبر: ۹۴۶۱۴۱
وزیر دفاع انتصاب سردار «قاآنی» را تبریک گفت
وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح با صدور پیامی به سردار سرتیپ پاسدار «اسماعیل قاآنی» فرمانده نیروی قدس سپاه، انتصاب وی را تبریک گفت.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا، متن پیام «امیر حاتمی»، وزیر دفاع، به شرح زیر است:

بسم الله الرحمن الرحیم

برادر ارجمند سردار سرتیپ پاسدار اسماعیل قاآنی

فرمانده محترم نیروی قدس  سپاه پاسداران انقلاب اسلامی

سلام علیکم ؛

با گرامیداشت یاد و خاطره سردار شجاع و پرافتخار سپاه اسلام  سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی و  آرزوی علو درجات در اعلاء علیین و بهشت برین برای این فرزند برومند ایران اسلامی و چهره بین المللی مبارزه با تررویسم؛

انتصاب جنابعالی از سوی فرمانده معظم کل قوا به فرماندهی نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی را که نشان  از سابقه درخشان ، عملکرد ممتاز و شایستگی شما برادر عزیز در استمرار راه روشن برادر شهیدمان دارد ، مرهمی التیام بخش از سوی مولا و مقتدایمان و طلیعه روزهای پیروزی بخش برای ملت سربلند ایران اسلامی می دانم.

ان شاء الله با حضور پربرکت جنابعالی در نیروی قدس ،  شاهد اقتدار روز افزون و تقویت هرچه بیشتر محور مقاومت در منطقه باشیم .

وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح همچون گذشته با تمام ظرفیت های دفاعی و صنعتی و خود  آمادگی پشتیبانی پرقدرت از آن نیروی مقتدر را در انجام ماموریت های محوله دارد .

 امید است به فضل پروردگار و در سایه الطاف خاصه حضرت ولی عصر (عج ) و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان حضرت آیت الله العظمی امام خامنه ای عزیز (مدظله العالی) همچون گذشته منشاء خدمات ارزنده و درخشان به اسلام عزیز و نظام مقدس اسلامی باشید.

وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح

سرتیپ ستاد امیر حاتمی

نظر شما