رییس کمیسیون حقوقی قضایی مجلس:

کمیسیون حقوقی در ارتباط با اقدام جنایتکارانه امریکا شکایت می کند/ نوع انتقام از آمریکا بذ عهده مسئولین است

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۰۵:۱۴:۲۴
کد خبر: ۹۴۶۶۹۰
کمیسیون حقوقی در ارتباط با اقدام جنایتکارانه امریکا شکایت می کند/ نوع انتقام از آمریکا بذ عهده مسئولین است
رییس کمیسیون حقوقی و قضایی مجلس گفت: کمیسیون حقوقی در ارتباط با اقدام جنایتکارانه امریکا علیه سردار سلیمانی به دیوان بین‌المللی کیفری و سازمان ملل، شکایت می‌کند.

«الهیار ملکشاهی»، رییس کمیسیون حقوقی و  قضایی مجلس، در گفت و گو با خبرنگار سیاسی برنا، با اشاره به "تهدیدهای رئیس جمهور آمریکا" گفت: صحبت های ترامپ و دولت آمریکا موضوع جدیدی نیست. آنها از سال های قبل یعنی از زمان جنگ رجز خوانی می کنند و حتی با دولت کشورمان به صورت مستقیم وارد جنگ شدند، مانند سرنگون کردن هواپیمای مسافربری ایران و تأمین امکانات نظامی برای صدام حسین و تجهیز منافقین.

او ادامه داد: سردار سلیمانی یکی از عناصر اصلی و یکی از ارکان نیروهای نظامی کشورمان بود و اثرات بسیار مهم در کشورمان داشت. ترامپ اقدام تروریستی مرتکب شده و هیچ شبهه‌ای در این باره وجود ندارد. کمیسیون حقوقی در ارتباط با اقدام جنایتکارانه امریکا علیه سردار سلیمانی به دیوان بین‌المللی کیفری و سازمان ملل، شکایت می‌کند.

نماینده مردم کوهدشت بیان کرد: او عامل انسجام و وحدت ملی است. بعد از شهادت سردار در همه منازل ایرانی‌ها عزاست و عزای  عمومی را به شکل واقعی، شاهد هستیم و سردار حتی با رفتنش وحدت را در بین جامعه، بوجود اورده است.

رییس کمیسیون قضایی مجلس مطرح کرد: ملت ما مطمئن است جمهوری اسلامی انتقام بسیار سختی از آمریکا و دولت آمریکا خواهد گرفت ولی اینکه انتقام به چه صورت باشد، مسئولین باید انتخاب کنند.

او گفت: ترامپ در ایام گذشته سرخوردگی‌‌های زیادی داشته شکست‌هایی که در خاورمیانه، سوریه، لبنان، عراق و در خود ایران داشته برایش هزینه های زیادی را به بار آورده است. او در افغانستان پایگاه‌هایش را یکی پس از دیگری از دست داد و به خاطر  اینکه  بتواند اقدامی انجام دهد، برای همین سرخوردگی ها، دست به چنین اقدام جنایت کارانه ای زد.

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز