رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش:

اگر آمریکا اقدامی انجام دهد، پاسخ کوبنده‌تری دریافت می‌کند

۱۳۹۸/۱۰/۱۸ - ۱۵:۵۰:۰۵
کد خبر: ۹۴۷۷۹۴
اگر آمریکا  اقدامی انجام دهد، پاسخ کوبنده‌تری دریافت می‌کند
رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش گفت:بیانیه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کامل و جامع بود و اگر آمریکا بخواهد اقدامی انجام دهد، پاسخ کوبنده‌تری دریافت خواهد کرد.

به گزارش گروه خبر خبرگزاری برنا به نقل از  پایگاه اطلاع‌رسانی ارتش، امیر سرتیپ «احمدرضا پوردستان» رئیس مرکز مطالعات راهبردی ارتش روز چهارشنبه درخصوص حمله موشکی ایران به پایگاه‌های نظامی آمریکا در عراق گفت: این حمله پاسخی بود به اعمال آمریکا؛ آمریکایی که ناجوانمردانه سردار سلیمانی، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران را ترور کرده بود.

او با بیان اینکه "قدرت و اقتدار ایران در سطح بالایی قرار دارد." افزود: ایران از همان ابتدا اعلام کرد که پاسخ این اقدام تروریستی را خواهد داد و این کار عملی شد و پاسخی کوبنده به تروریست‌های آمریکایی‌ داده شد.

رییس مرکز مطالعات راهبردی ارتش خاطرنشان کرد: این پاسخ یکی از پاسخ‌ها به گستاخی‌ آمریکاست و در صورت تداوم شرارت آنها، پاسخ‌های کوبنده‌تر ادامه خواهد داشت.

پوردستان در رابطه با نقش آمریکا در منطقه تصریح کرد: آمریکا در منطقه منفور است و تمام جبهه مقاومت چنان ضربه‌ای به آن‌ها خواهند زد که با خفت و خواری منطقه را ترک کنند.

وی در پاسخ به تهدیدات رییس جمهوری آمریکا مبنی بر حمله به ایران در صورت اقدام کشورمان در تلافی کردن ترور سپهبد شهید سلیمانی اضافه کرد: بیانیه‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران و سپاه پاسداران انقلاب اسلامی کامل و جامع بود و اگر آمریکا بخواهد اقدامی انجام دهد، پاسخ کوبنده‌تری دریافت خواهد کرد.

 

نظر شما
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز
بازرگانی برنا
لالالند
دندونت
سلام پرواز